Our Blog

פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים – 5 יתרונות מובילים

עסק קטן ללא אסטרטגיית פרסום דיגיטלית הוא כמו ספינה ללא קפטן.

נשמע כמו הגזמה?

לא כשאתה מחשיב את ההימור הכרוך בכך. יותר משני מיליארד אנשים צפויים לבצע את הרכישה שלהם באופן מקוון עד שנת 2021. נתון ענק זה כולל גם מוצרים וגם שירותים.

כשמסתכלים על מספרים בלבד, יש קהל גדול ברשת שעסק קטן יכול להשתמש בהם. 

עם אסטרטגיית פרסום דיגיטלית נכונה, העסק שלך יכול לראות עלייה בתוצאות, בין אם מדובר במכירות, לידים או משהו אחר.

לעסק קטן מתחיל יש מטרה עיקרית אחת: לצמוח. 

כדי לעשות זאת, צריך לגרום לאנשים להיות מודעים למותג, למוצרים ולשירותים של העסק. 

כדי להשיג את המוצר או השירות שלהם שם בחוץ, הם זקוקים לאסטרטגיות פרסום דיגיטליות יעילות. 

השאלה היא באיזו אסטרטגיית פרסום דיגיטלי להשתמש. 

אולי התשובה הטובה ביותר היא זו המתאימה ביותר לחזון ולמטרות העסק.

במאמר זה נדון בכמה ממסעות הפרסום הדיגיטליים השונים שיכולים לשמש את העסק שלך, אך נקודת הפתיחה הכללית היא שאתה רוצה שהקמפיין שלך יקדם את היעדים שלך. 

לדוגמה, לא היינו ממליצים להשקיע את כל תקציב המודעות שלך בקמפיין שמגדיל את העוקבים שלך, אם המטרה העיקרית שלך היא מכירות מקוונות.

אפשר לראות שהקמפיין והיעדים אינם תואמים? קביעת יעדים ברורים תעזור לך להימנע מסיטואציות כאלו.

דוגמאות לקמפיין פרסום דיגיטלי

גיוון ומגוון הוא שם המשחק בכל הקשור לקמפיינים לפרסום דיגיטלי. 

עבור בעלי עסקים קטנים, אלה הם סוגי הקמפיינים שהם יכולים להשתמש.

1.קמפיינים בדוא"ל

קמפיינים בדוא"ל צריכים להיות חובה עבור קמפיינים לפרסום עסקים קטנים.

בחזית ניצבים עלוני דוא"ל, שקל מאוד להגדיר אותם.

אתה מציב באתר האינטרנט שלך טופס הצטרפות כך שלקוחות פוטנציאליים יידעו את העדכונים האחרונים אודות החברה שלך.

הרשמות אלה משולבות בדרך כלל באתרים באדיבות ספקי שירותי דוא"ל.

אבל מה עם אותם עסקים שאין להם אתר משלהם? האם הם עדיין יכולים להשתמש בקמפיין מסוג זה?

כמובן. כל מה שהם צריכים לעשות זה להשתמש בדף הפייסבוק שלהם.

אם יש להם כבר רשימת דוא"ל, הם יכולים להתאים אותה לדף הפייסבוק שלהם כדי להתחיל קמפיין שיווקי קטן ונחמד.

הסוג האחר של קמפיין שיווק בדוא"ל הוא קמפיין שיווקי בטפטוף, שהוא קצת יותר מורכב.

קמפיין זה פועל אם כבר יש לך רשימת דוא"ל או רשימת לקוחות פעילה, קיימת.

קמפיין שיווקי בטפטוף מאפשר לשלוח דוא"ל באופן אוטומטי על סמך פעולות מסוימות שהמשתמש עשה או לא ביצע.

דוגמא למסע פרסום שיווקי בטפטוף היא אם מישהו הוסיף את המוצר שלך לעגלה המקוונת אך לא בדק אותה.

ניתן לשלוח אליהם דוא"ל באופן אוטומטי שמזכיר להם את המוצר ומבקש מהם לבדוק.

בחירה בין קמפיין שיווקי באמצעות דואר אלקטרוני המבוסס על עלון אלקטרוני וקמפיין שיווקי בטפטוף תלויה רק ​​באופי העסק שלך ומה הכי הגיוני עבורו כרגע.

2. PPC (תשלום לפי לחיצה)

מודעות PPC הפכו לאסטרטגיית פרסום דיגיטלי נפוצה ויעילה, אבל הן גם יכולות להיות יקרות מאוד.

בקיצור, PPC מאפשר לאתר שלך לדרג את תוצאות החיפוש הטובות ביותר במנועי חיפוש עבור מילות מפתח מסוימות שאנשים מחפשים בגוגל.

אם העסק שלך משתמש במילות מפתח שנחשבות לפופולריות (ועסקים אחרים מתחרים עליהם), תתכונן להוציא די הרבה כסף בשביל זה.

אבל אם אתה רוצה להימנע מזה ועדיין להשתמש ביעילות ב- PPC, אתה תמיד יכול להשתמש במילות המפתח Longtail שהם זולות יותר והתחרות עליהן היא קטנה יותר.

מילות מפתח ב- Longtail מציעות אפשרויות נוספות כך שתוכלו למצוא מילים זולות יותר והרבה יותר מתאימות לתקציב שלכם.

באשר לפורמט המודעות, אתה יכול לנצל את יצירת מודעות הווידאו. 

בהתבסס על מחקר שנערך לאחרונה על ידי דו"ח ההוצאה על פרסום וידאו ב IAB לשנת 2019, ההוצאות על מודעות וידאו ממשיכות לגדול. 

למעשה, זה עלה עד 25% השנה. כמו כן, 86% מהמשווקים ברחבי העולם משתמשים במודעות וידאו לקמפיין PPC שלהם.

3. שיווק תוכן

שיווק תוכן הוא אפשרות נהדרת להגדלת תנועה כמו גם במעורבות. 

בקמפיין זה תוכלו להשתמש כמעט בכל סוג של תוכן שיש ברשותכם.

תלוי במה שיש לך או במה שאתה רוצה להשתמש כרגע, אתה יכול ללכת על בלוגים, אינפוגרפיקה, קטעי וידאו, ועוד. 

התוכן שלך צריך להיות מונע על ידי מילות המפתח שלך. 

אז מה שאתה באמת צריך כאן זה תוכן שיהיה עשיר במילות מפתח מבלי לאבד את האיכות שלו.

הכוח המניע העיקרי לתוכן שלך הוא פוסט בבלוג שלך. 

אז כל פוסט זקוק לאותן מילות מפתח עם Longtail שמניע תנועה ומובילים. 

המפתח הוא לבוא ולהשתמש במילות מפתח נהדרות. 

אתה יכול לבוא עם אלה בעצמך, או להשתמש בכלים למציאת מילות מפתח נהדרות.

4. מדיה חברתית

כולנו מכירים את כוחה של המדיה החברתית. 

היא מציעה טווח הגעה שאין דומה לו מה שלפלטפורמות אחרות מתקשות להתחרות בהן.

עם זאת, נהיה ברורים לגבי דבר אחד. 

כדי שהמדיה המדיה החברתית תעבוד, עליכם להיות מוכנים להשקיע בה. 

ואנחנו מדברים כאן גם על זמן וגם על כסף.

חשוב גם לבחור רשת מדיה חברתית מדויקת לעסק שלך בה תרצו למקד את מאמציכם.

האם אתה רוצה שזה יהיה בפייסבוק? או אולי אתה רוצה את זה בטוויטר? הייעוץ שלנו יהיה להקדיש זמן לחקר קהל היעד שלך כדי לראות באיזו פלטפורמה הם הפעילים ביותר!

תלוי באיזו פלטפורמה תבחר, הן עשויות להיות אפשרויות אורגניות (ללא תשלום), או שיותר פלטפורמת "תשלום להפעלה". 

בלי קשר, אנו ממליצים להפריש תקציב פרסום שיעזור לך להשיג את היעדים שלך במדיה החברתית.

היתרונות של פרסום דיגיטלי

אם אתה רוצה להגביר את הנראות ובסופו של דבר להניע למכירות המותג שלך, אתה יכול ללכת עם אחד או יותר מהקמפיינים האלה.

כדי להמשיך, עדיף יהיה לבדוק מהם חמשת היתרונות המובילים של פרסום דיגיטלי עבור עסקים קטנים שמיישמים אחד מאותם קמפיינים.

חסכוני

פרסום דיגיטלי הוא חסכוני, במיוחד כשמשווים אותו לפרסום מסורתי, שהוא יקר בהרבה. 

מבחינת עסקים קטנים, העלות היא כמובן עניין גדול. 

אתם צריכים להיות זהירים מאוד באיך ועל מה אתם מוציאים את התקציב שלכם מכיוון שהמשאבים מוגבלים.

אם אתה בעלים של חברה קטנה ואתה מחליט ללכת עם פרסום מסורתי כמו מודעות מודפסות, שלטי חוצות, פרסומת לטלוויזיה וכו ', כדאי שתהיה מוכן לבזבז.

הוצאות מעצב גרפי אם אתה רוצה מודעות שנראות כאילו הן מעוצבות באופן מקצועי.

מלבד הוצאות מעצב, ישנם גם חיובים בגין הצגת המודעה במגזין או בעיתון.

עכשיו אולי תרצו ללכת קילומטר נוסף ולפרסם מודעות בטלוויזיה או ברדיו.

זה נהדר ופותח הזדמנויות, אבל צריך גם להבין שהעלויות לרוב ירקיעו שחקים (ובדרך כלל לא עבור הרבה החזר ROI, אבל ניכנס לזה בהמשך).

כל הבעיות האלה נחסכות ממך אם אתה בוחר להפוך לדיגיטלי. 

זה הרבה יותר זול, ויש אפילו מקרים שבהם זה יכול להיות ללא עלות. 

פרסום בפלטפורמות של מדיה חברתית לא עולה לך כלום. 

אתה משיג את המטרה ללא תחרות של מדיה חברתית תוך חיסכון בכסף שאתה יכול להשתמש בו לדברים אחרים.

גם כשאתה משקיע בפרסום דיגיטלי באמצעות מודעות בגוגל או מודעות פייסבוק וכו 'העלות לאלף הופעות או עלות לקליק היא פחות יקרה מאשר לשלם עבור שלט חוצות או מודעה מודפסת.

2. מהיר וקל לתכנון

פרסום דיגיטלי מציע גם את היתרון של מהירות וקל לתכנון. 

אי אפשר לומר את אותו דבר לגבי פרסום מסורתי, שיש לתכנן אותו מראש. 

זה יכול לקחת שבועות ואפילו חודשים.

עם פרסום דיגיטלי, זה לא המקרה. 

זמן התפנית שנדרש להקמת קמפיין פרסום דיגיטלי מהיר כל כך הרבה מזה של השיווק המסורתי.

נניח שהחלטת פתאום לנהל מכירה של אחד המוצרים שלך ברגע האחרון. 

אם אתה משתמש בדיגיטל, אתה יכול להפעיל עבורו קמפיין מודעות כמעט מיידי אם יש לך את הזמן והידע לעשות זאת.

חברות שיווק מסורתיות מטבען אינן גמישות להפעלה כה מהירה. 

כל מה שנדרש מכם הוא ללחוץ על כמה כפתורים, תוך מספר דקות הפרסום שלך באוויר.

מעבר, הדיגיטל גם נותן לך את האפשרות לבצע שינויים מהירים בכל עת הצורך. 

זמן הוא מצרך חשוב בעסקים, ועוד יותר מכך עבור חברות קטנות וסטארט-אפים. 

היכולת לחסוך זמן פירושה שיש הזדמנות טובה יותר לקבל החזר השקעה (ROI) הרבה יותר מוקדם.

3. קל למעקב

מכיוון שפרסום דיגיטלי קל לתכנון, כך גם קל לעקוב אחריו.

אם אתה רוצה לדעת נתונים על מסע הפרסום שלך, תוכל לגלות זאת מייד ממסע הפרסום הדיגיטלי שלך.

אתה רוצה לדעת מה עובד בשבילך ומה לא? האפשרות הדיגיטלית מקלה עליך על ידי מדידת כל ההיבטים החשובים בקמפיין שלך.

כן, אנחנו מדברים כאן על ניתוחים.

ואתה צריך להשתמש בהם כדי לראות מה קורה עם כמה היבטים של מסע הפרסום שלך. 

לדוגמה, לאתר שלך יש עלון דוא"ל רגיל, ואתה רוצה לדעת כמה אנשים פותחים אותו על בסיס קבוע.

הפתרון? אתה פשוט עוקב אחר כמה מהאנשים שנמצאים ברשימת הדוא"ל שלך ומקבלים את העלון בפועל פותחים אותו.

לגבי המודעה שלך בפועל, אתה יכול פשוט לעקוב אחר כמה פעמים לחצו על המודעה הספציפית הזו. 

לאחר מכן תוכל להשוות אותה לכמה פעמים המודעה נצפתה בפועל.

לצורך השוואה נשתמש בדוגמא של שלטי החוצות, אתה יכול לשלם אלפי שקלים עבור לוח מודעות מאשר מודעה בפייסבוק. 

אבל שלא כמו במודעת פייסבוק, לא תדע כמה אנשים בודדים ראו את שלט החוצות, את הדמוגרפיה שלהם, אם זה מהדהד בהם וכו '.

4. קל לעדכון

מכיוון שקל מאוד לעקוב אחר הפרסום הדיגיטלי, כך קל גם לעדכן אותה. 

זה מועיל מאוד אם ברצונך לבצע שינויים בקמפיין שלך, גדולים ומשניים כאחד.

מה אם חשבת פתאום על מודעה טובה יותר מזו שפרסמת אתמול? או זאת שהוצאת לפני שעות ספורות? מה אם אתה מבצע מכירה קצרה וזמנית באתר שלך?

ובכן, כל שעליך לעשות הוא לעדכן את המודעה שלך דרך פלטפורמת המודעות שלך, בין אם אתה משתמש בגוגל מודעות, מנהל מודעות פייסבוק וכו '.

עם פרסום מסורתי, אינך יכול לבצע עדכונים מסוג זה. 

אין דרך חזרה כשאתה שולח את המודעות שלך, כביכול. 

אם אתה תקוע בפרסום לא מקוון, אמצעי הזהירות הטוב ביותר הוא לבדוק את הכל מספר פעמים לפני שאתה שולח אותו, את העותק, העיצוב, ערכת הצבעים, כל מה שקשור למסע הפרסום שלך.

5. ממוקד

פרסום דיגיטלי ממוקד. 

המשמעות היא שיש לך שליטה מוחלטת על מי שרואה את המודעה בפועל. 

ואולי חשוב מכך, אתה יכול לוודא שהמודעה שלך נראית רק על ידי מי שמעוניין בה באמת.

מה מאפשר למקד את הפרסום הדיגיטלי?

הכלים הרבים העומדים לרשותך על ידי פלטפורמות כמו רשתות מדיה חברתית מאפשרים זאת. 

לדוגמה, נניח שיש לך קו לבוש לילדים. 

אתה מחפש להגדיל את מסע הפרסום שלך למוצרי הקווים שלך המיועדים לבני שנתיים עד שלוש.

אתה יכול למקד מילות מפתח רלוונטיות שההורים היו מחפשים בגוגל סביב המוצר שלך, או שאתה יכול למקד להורים לפעוטות ישירות במדיה החברתית!

יתרון ברור נוסף של מעבר לדיגיטל הוא שיש לו טווח הגעה בלתי מוגבל. 

אתה פשוט לא יכול לנצח את זה מכיוון שאתה יכול להיות ממוקם בכל מקום בעולם ובכל זאת להגיע לכל מי שאליו אתה רוצה למכור את המוצרים או השירותים שלך.

תאר לעצמך את סוג ההשפעה שיכולה להיות לטווח ההגעה העולמי על העסק הקטן שלך. 

זה יאפשר לך לעבור מעבר למה שחשבת בעבר שהם גבולות ויאפשר לך להתחבר לעוד אנשים. 

אנשים אלה יכולים להפוך לקהל היעד שלך, גם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

בעשורים האחרונים עסק קטן עם משאבים מוגבלים לא יכול היה לקוות להיות יותר מאשר חנות רגילה. 

אבל עכשיו זה כבר לא כך.

המהפכה הדיגיטלית בעיצומה, לכל ענף שמחליט להיות חלק ממנה.

אחרון חביב, תפקידו של פרסום דיגיטלי בהנעת החזר ה- ROI של העסק שלך. 

זו השורה התחתונה והמטרה הסופית של כל חברה, גדולה או קטנה.

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!