Our Blog

5 סיבות מדוע התוכן הוא המלך

שיווק תוכן אינו מושג חדש בעולם השיווק הדיגיטלי, אך כרגע הוא חשוב מאי פעם. התוכן הוא המלך והוא הולך ועושה דרכו יותר ויותר לקדמת כל אסטרטגיות השיווק הדיגיטאלי, מכיוון שהוא הופך לאלמנט מכריע עם תגמולים גדולים.

התמקדות ביצירת תוכן ייחודי, איכותי ואותנטי לחלוטין, מבדר, שימושי ומעניין עבור הצרכנים, יתן לך את הכתר. החל מטקסט, וידאו ותמונות ועד אינפוגרפיקה, סקרים, סמינרים מקוונים ופודקאסטים, כל אמצעי התוכן המועדף עליך, וודא שהוא ניתן לשיתוף ורלוונטי לנישה שלך.

 

אז למה הוא המלך?

תוכן מעולה עבור SEO

תוכן איכותי בבלוג האתר של המותג משפיע באופן משמעותי על קידום אתרים ודירוג מנועי החיפוש מכמה סיבות.

ראשית, תוכן ייחודי המתפרסם באופן קבוע עם 300-500 מילים, קישורים פנימיים לתוכן רלוונטי אחר ומילות מפתח שמוצבות באופן טבעי מסייע לאתר לדירוג באופן אורגני עבור מונחי חיפוש ומילות מפתח רלוונטיות.

דירוג גבוה יותר בסופו של דבר חושף את המותג ליותר צרכנים דיגיטליים המחפשים תוכן בענף שלו. שנית, באופן קבוע פרסום תוכן נהדר יוצר סמכות ופותח הזדמנויות. 

 

 

תוכן מעודד מעורבות

תוכן טוב, בין אם זה בצורה של פוסט בבלוג או עדכון במדיה החברתית, מעודד משתמשים לעסוק במותג, בין אם הם מבינים אותו ובין אם לא.

אם התוכן טוב באמת, המשתמשים יעצרו לצרוך את התוכן, יבינו את הודעת המותג ואולי אפילו יגיבו, אהבו או ישתפו.

אם לא, הם ימשיכו לגלול על פנינו והתוכן יעלם לתוך החור השחור שהוא מרחב הסייבר.

כדי לעודד מעורבות נוספת ולטפח קשרים עם צרכנים באמצעות שיווק תוכן, יש לוודא שכל התוכן נדחק דרך ערוצי המדיה החברתית להקל על השיתוף.

 

מייצר לידים ומכירות

תוכן טוב יוצר מודעות וסמכות למותג בשוק רווי, שיש לו אז פוטנציאל לייצר לידים חדשים ולהגדיל את המכירות ככל שיותר צרכנים נחשפים למותג.

 

בדרך כלל תוכן טוב פחות "מוכר" מאשר פרסום, כך שהוא נותן לצרכנים הזדמנות לעסוק באותנטיות עם המותג מבלי שהודעת מכירות בוטה תפריע למעורבות.

 

טביעה של צרכנים בתוכן מוכוון מוצרים יכולה להשפיע לרעה על הקשר שלהם עם המותג, ואילו מערכת ניהול טובה מטפחת את הקשר כאשר הם עוברים מהצרכן ללקוח לתומך המותג.

 

מוסיף ערך למוצר / שירות שלך

תוכן שמוסיף ערך בדרך כלשהי מתקבל בדרך כלל טוב על ידי הצרכנים מכיוון שהוא פותר בעיה בחיי היומיום שלהם או מלמד אותם משהו חדש.

 

הערך הוא בלתי מוחשי ואין לו ערך כספי ישיר, עם זאת הוא לא יסולא בפז למודל העסקי והקשר בין המותג לצרכנים.

 

תוכן שמוסיף ערך לצרכנים על ידי חינוך למוצר / שירות באמצעות פוסטים לבלוגים, סרטוני הדרכה וסמינרים מקוונים הוא אידיאלי להוסיף ערך.

 

מגדיל את התנועה

לא רק שתוכן מקורי ואיכותי נהדר למטרות קידום אתרים, הוא גם דרך מבריקה להביא תנועה לאתר אינטרנט ולהשאיר את הצרכנים באתר לאורך זמן.

 

לדוגמה, אתר שיש בו רק דף בית ודף יצירת קשר יקבל שיעורי יציאה גבוהה בהרבה, צפיות בדף מוגבלות ומעורבות מועטה ביותר, ואילו אתר אינטרנט עם בלוג באתר מלא בתוכן מרתק מותיר רושם על המשתמש ומעודד אותו ליצור אינטראקציה עם האתר ולבקר במספר עמודים.

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!