Our Blog

איך לקדם מוצר בשיטות שיווק דיגיטלי – 7 דרכים יעילות לקידום מוצר באופן מקוון

איך לקדם מוצר בשיטות שיווק דיגיטלי ואיך לקדם מוצר

 

יש לך מוצר ואתה יודע כמה הוא מדהים. 

אבל אם אתה היחיד שיודע את זה, איך אתה מתכוון למכור אותו? 

איך לקדם מוצר כשיש אלפי מתחרים בחוץ?

זה לא מספיק שיש לך מוצר נהדר. 

אנשים צריכים לדעת על זה. 

הדרך היחידה שאנשים יידעו על זה היא אם תשווק להם אותו.

אז מה התוכנית?

עליכם למצוא את הפלטפורמות הטובות והיעילות ביותר הקיימות כיצד לקדם מוצר – המוצר שלכם.

וכאן נכנס שיווק דיגיטלי.

שיווק דיגיטלי הוא כל סוג של שיווק שנעשה במכשירים אלקטרוניים או באינטרנט. זו שיטה מוכחת. 

לא מאמינים לנו?

להלן העובדות:

מחקרים מראים שהשימוש המתמיד באינטרנט בקרב מבוגרים עדיין נמצא בעלייה – כ -5 אחוזים בשלוש השנים האחרונות. 

נוכחות מוגברת מקוונת פירושה קנייה וקנייה מקוונת מוגברת. שיווק לא מקוון נשאר מאחור, הרחק מאחור.

המפתח שלך להצלחה הוא לבחור את השיטה הנכונה שיווק דיגיטלי ולקדם מוצר בדרך הנכונה. 

להלן פירטנו כמה מהדרכים היעילות ביותר שתוכלו לבחור מהן כדי ללמוד איך לקדם מוצר.

7 הדרכים היעילות ביותר לקידום מוצר באופן מקוון

מודעות בפייסבוק

אתה חושב להשתמש במודעות בפייסבוק? כי אתה צריך!

בואו נסתכל על העובדות:

  • כשלושה מיליארד אנשים בכל רחבי העולם משתמשים במדיה חברתית, ומחציתם משתמשים בפייסבוק.
  • לפייסבוק 2.23 מיליארד משתמשים פעילים בחודש ו -1.47 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום.
  • בערך 79 אחוז מהאנשים המקוונים משתמשים בפייסבוק.
  • כ 76 אחוז ממשתמשי פייסבוק מחפשים תוכן מעניין.
  • כ 74 אחוז מהאנשים משתמשים בפייסבוק מסיבות מקצועיות.

נו, אלה המספרים המדהימים.

שוק היעד שלך בטח משתמש בפייסבוק בצורה כזו או אחרת. 

אז הכניסו את המוצר לפניהם באמצעות מודעות פייסבוק!

עכשיו תוכלו לראות למה פייסבוק היא מקום נהדר למכור כמעט כל סוג של מוצר כל עוד הוא חוקי ואינו מנוגד למדיניות הפרסום של פייסבוק.

אז נצלו את זה! עם כל כך הרבה משתמשים, אתם יכולים להיות בטוחים שטעמם והתנהגות הרכישה שלהם מגוונים באותה מידה. 

חלק מהמוצרים שמקבלים את מספר הקליקים הרב ביותר בפייסבוק הם הבאים:

  • טק
  • הלבשה
  • קמעונאות
  • כושר
  • בריאות
  • יופי

ישנם כמה דברים שחשוב לזכור בעת הגדרת מסע הפרסום שלך בפייסבוק. 

האחת היא להגדיר יעדים ברורים למסע הפרסום שלך על ידי מחשבה על הסיבות שבגללן אתה מציג את המודעה מלכתחילה. 

השני הוא להגדיר מהן המטרות שלך.

צוות משווקים דיגיטליים מנוסים יכול גם לעזור בכל התכנון האסטרטגי והלוגיסטיקה בהקמת קמפיין מודעות בפייסבוק עבורכם!

מודעות Google

מודעות גוגל (לשעבר Google AdWords) היא שיטה נהדרת נוספת לשימוש כאשר לומדים כיצד לקדם מוצר.

אחרי הכל, מודעות גוגל הפכו למקור ההכנסה העיקרי של גוגל. 

זה בהחלט אומר משהו על מידת היעילות שלו.

מודעות בגוגל היא סוג של מודעת תשלום לקליק (PPC) בה המפרסם משלם למפרסם המודעות בכל פעם שליד חדש לוחץ על המודעה.

מה התמריץ שלך להשתמש בשיטת שיווק דיגיטלית הספציפית הזו?

התבונן בעובדות:

  • מודעות גוגל הולכות לעזור לעסק שלך להופיע בדף הראשון הנחשק של תוצאות מנועי החיפוש.
  • כ 64.6% מהאנשים לוחצים על מודעות גוגל בכל עת שהם מחפשים לקנות משהו באינטרנט.
  • קליקים בתשלום מהווים כ -66% ממילות המפתח בכוונת הקונה.
  • מודעות גוגל נבחרות על ידי 4 מתוך 5 עסקים העוסקים בקמפיינים של PPC. זה קשור ישירות לפופולריות של גוגל.
  • מודעות למותג יכולה לקבל דחיפה של עד 46% ממסעות פרסום PPC כמו מודעות Google.
  • מודעות גוגל תכפיל את ההשקעה שלך אם תבחר לפרסם בפלטפורמה זו.
  • מודעות Google ניתנות למדידה עם מדדי PPC השונים שלה שיעזרו לך לראות מה עובד ומה לא.
  • מודעות גוגל למעשה מהירות יותר מ- SEO מכיוון שתוכלו להתחיל לקבל הופעות וקליקים מייד.
  • מודעות גוגל גם קלות יחסית ל- SEO. קל יותר ללמוד ולוקח גם מאמץ הרבה פחות לתחזוקה.
  • מודעות Google משלימות את מאמצי השיווק האחרים שביצעת. דוגמה לכך היא שיווק מחדש, שממקד לאלה שהפגינו עניין.

זה בטוח לעזור להעביר תנועה לאתר שלך ולעזור לך כשאתה לומד כיצד לקדם מוצר. 

לידים מוסמכים לוחצים על המודעות שלך. אתה יודע שהם כשירים מכיוון שהם מחפשים את מילות המפתח או הנושאים הרלוונטיים למוצר שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) חיונית באמת בתהליך של קידום מוצר.

לא מסכים?

 אתה יכול לשקול מחדש אם תזכרו ש- SEO הוא התהליך שעושה דפי אינטרנט

  • קל למצוא,
  • קל לגלילה, 
  • קל לקטלג.

SEO נועד לעזור ללקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלך ובסופו של דבר את המוצר שלך. 

אם אתה עושה SEO נכון, סביר להניח שהאתר שלך יופיע בדף התוצאות הראשון של מנועי החיפוש (SERP). נתונים מראים שכ- 74% מהצרכנים משתמשים במנועי חיפוש כמו גוגל כדי לברר על עסקים מקומיים. 

ובהתחשב בכך שהצרכנים בדרך כלל סורקים ובודקים את שני העמודים הראשונים, האתר האישי בראש SERPS הוא אידיאלי.

כעת נדבר על SEO ו- שיווק דיגיטלי וכיצד לקדם מוצר באמצעות כלים אלה.

SEO הפך לחשוב למדי למסע פרסום שיווקי דיגיטלי מצליח. 

כל זה בגלל האופן שבו SEO עצמו והפרדיגמה שלו התפתחו והשתנו עם השנים.

לכן, נדרשת אסטרטגיית SEO קולנית. להלן כמה נקודות שעליך לבדוק בעת ​​הגדרת אסטרטגיית קידום אתרים מוצקה:

  • השתמש ב- Google Analytics כדי לעזור בזיהוי שוק היעד שלך.
  • שקול אפשרויות נוספות למנועי חיפוש.
  • היה ידידותי יותר לנייד.
  • צור תוכן איכותי רלוונטי ועקבי.
  • האתר שלך צריך להיות ידידותי למשתמש ואמור להיות ניווט ברור.
  • בנה קישורים איכותיים ורלוונטיים בכדי לקבל מספר גבוה של תנועה איכותית.
  • הקימו פלטפורמה של מדיה חברתית שהיא מקיפה ומעודכנת.
  • תקן מילות מפתח רלוונטיות כדי לעזור להתכתב עם החזר ה- ROI שלך.

זכור תמיד ש- SEO הוא תהליך מתמשך. 

אתה לעולם לא יכול לנוח יותר מדי זמן אפילו אם אתה מצליח כרגע. 

הכל משתנה ומתפתח ללא הרף, ממנועי החיפוש ללקוחות והתנהגויותיהם כצרכנים.

אך בסופו של דבר זה קשור לקהל היעד שלך ולהפוך אותו למודע למוצר שלך. 

אם אסטרטגיית השיווק הדיגיטלית המשולבת שלך ב- SEO יכולה לגרום להם לשים לב למוצר שלך וחשוב מכך, לקנות אותו, אז הכל שווה את זה.

שיווק בדוא"ל

שיווק בדוא"ל היא אחת משיטות ה- שיווק דיגיטלי היעילות ביותר, ובכל זאת היא גם אחת הפשוטות ביותר. 

כאחת מהשיטות שעוזרות לך ללמוד כיצד לקדם מוצר בדרך הנכונה, אתה לא יכול לטעות. 

הודעות שיווק בדוא"ל הובילו ל 66% מהצרכנים לבצע רכישה.

אף אחד לא יכול להצביע על נתון כה גבוה!

זו גם דרך נהדרת להישאר בעקביות מול בסיס הלקוחות שלך. 

להלן מספר טיפים עבורך אם ברצונך להשתמש בשיווק בדוא"ל כחלק מהאסטרטגיה שלך:

  • התאם אישית את הדוא"ל על ידי הוספת שם נמען.
  • יש לכלול שורות נושא שאורכן עולה על 70 תווים.
  • תזמון הוא הכל. הזמן הטוב ביותר לשלוח את הדוא"ל שלך הוא בסופי שבוע או בלילה.
  • דאג לבצע בדיקות A / B כך ששיעור מעורבות הלקוחות יגדל.

בנוסף, להלן מספר הצעות נוספות בנושא שיווק בדוא"ל שעשויות לעניין אותך:

  • בקשה לביקורות לקוחות.
  • קרא תשומת לב של לקוחות אם הם השאירו פריטים בעגלת הקניות המקוונת שלהם.
  • שלח עדכוני חברה חשובים ורלוונטיים.
  •  

כשחושבים כיצד לקדם מוצר באמצעות שיווק בדוא"ל, שקול להשתמש בעלונים. 

שליחת עלון באמצעות דואר אלקטרוני היא דרך נהדרת לפנות ללקוחות קיימים ופוטנציאליים כאחד. 

אתה יכול לשלוח את המידע והפיתוח העדכניים ביותר לגבי המוצר שלך. 

אתה יכול גם לשתף חדשות רלוונטיות ואפילו תמונות שעשויות לעניין אותם.

וכדי לעורר התרגשות מסוימת בקרב הלקוחות שלך, אתה יכול גם להשתמש בשיווק בדוא"ל ל

  • הצעות בלעדיות,
  • הנחות בלעדיות, 
  • מבצעים לקידום מכירות.

עובדה חשובה שצריך לשים לב היא ששיווק בדוא"ל אינו משמש בעיקר ליצירת לידים חדשים. 

השימוש העיקרי בו הוא לטיפוח לידים שכבר הראו עניין מסוים. 

אתה יכול להשתמש בו בקמפיין שימור הלקוחות שלך כאחד הכוחות המניעים העיקריים שלו.

לבסוף, שיווק בדוא"ל הוא נהדר לא רק מעצמו אלא גם בשותפות עם שיטות אחרות. 

שתף אותו עם מאמצי שיווק התוכן שלך או המדיה החברתית כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

שיווק תוכן

תוכן הוא המלך.

אתה שומע את זה כל הזמן. 

זו קלישאה, אך היא עדיין נכונה, וזה מה שחשוב.

שיווק תוכן הוא עמוד תווך עיקרי בשיטות המשמשות ללימוד לקידום מוצר. 

עד 70% מהצרכנים לומדים על מוצרים דרך אמצעי התוכן.

כשאתה מחשיב את הנתון הזה בהשוואה לפרסום המסורתי, אתה צריך לשים לב. 

רוב האנשים ישלמו רק עבור משהו שהם יודעים עליו או מבינים.

אז מה אתה עושה?

תשתמש בתוכן כדי ללמד ולהודיע להם על המוצר שלך. ויש לכם גם המון אפשרויות!

להלן כמה מסוגי התוכן שאתה יכול ליצור ולהשתמש בהם כדי לשפר את קמפיין ה- שיווק דיגיטלי שלך:

  • תוכן מודעה
  • פוסטים של בלוג
  • חקר מקרה
  • ספרים אלקטרוניים
  • תמונות
  • אינפוגרפיה
  • פודקאסטים
  • פוסטים ברשתות החברתיות
  • המלצות
  • סרטונים
  • דפי אתר
  • ניירות לבנים

עם כל האפשרויות הללו, איך אתה יכול לטעות? כדי לוודא שלא, עליכם לבחור את הנושא הנכון.

זה צריך להיות נושא שפונה לרוב הלקוחות, אם לא לכולם. 

זה דורש שתהיה לך אחיזה טובה במי הקהל או הלקוחות שלך.

קצת מחקר של קהל יעד יעשה את העבודה. 

או שאתה יכול לאמץ פרסומות של קונים שיעזרו לך להכיר אותם טוב יותר. 

פעולה זו תעזור לכם לדעת איזה סוג תוכן יהיה אטרקטיבי ומרתק עבור הלקוחות שלכם.

טיפ נוסף: אם יש לך קטע מצליח בשיווק תוכן בו השתמשת בשיטת שיווק דיגיטלית מסוימת או במדיום מסוים, אל תשכח מזה. 

פשוט כוון אותו מחדש על ידי שימוש בו בכל קמפייני השיווק הדיגיטליים האחרים שלך. 

אם אתה מרגיש שאתה צריך לחדש אותו, בכל מקרה, עשה זאת.

פרסום מדיה חברתית

לפייסבוק ברור שיש מקום משלה בתחילת החלק הזה. 

זה מחייב, בהתחשב באיזו מידה הוא גדול ובעל השפעה בקרב פלטפורמות המדיה החברתית.

אבל המדיה החברתית היא כל כך הרבה יותר מסתם פייסבוק וצריך לנצל זאת. 

משתמשי המדיה החברתית צומחים לפי היום וכעת הם עומדים על 2.6 מיליארד לפי סטטיסטה. 

עם מספר כזה, הגיוני רק לחקור מה עוד יש לו להציע.

הדבר הראשון שאתה יכול לעשות במדיה החברתית הוא די פשוט. 

אם יש לך מוצר חדש שאתה רוצה שאנשים ידעו עליו, צור עליו פוסט. 

דבר על התכונות של המוצר החדש שלך, כיצד הוא יכול לעזור לאנשים או לשפר את חייהם. בקיצור, לגרום להם להתרגש מזה.

דבר נוסף שתוכלו לעשות הוא ליצור hashtag נהדר. כוונתנו לכך היא שה- Hashtag שלך צריך להיות ייחודי ובולט מכל השאר. 

אנשים, או ליתר דיוק, לקוחות פוטנציאליים, יוכלו למצוא מידע הקשור למוצר שלך באמצעות ה- hashtag. דלק את ההתרגשות עוד יותר על ידי הוספת כמה מאחורי הקלעים תוכן אודות המוצר שלך. 

זה יכול להיות תמונות, פוסטים או סרטונים המציגים כמה דברים מעניינים שלא הראית לראשונה לציבור.

כמו כן, אתה יכול להשתמש בתחרויות, סקרים ומתנות מדיה חברתית כדי להזרים את האינטראקציה בינך לעוקבים שלך. 

זוהי למעשה דרך מהנה וקלה לעסוק בקהל ובסופו של דבר להשיג מעריצים רבים יותר בתהליך.

למען האמת, על פי סקר, תחרות פייסבוק פשוטה יכולה להעניק לך עד 34% עוקבים חדשים. זה בממוצע לכל קמפיין.

או אם אתה קצת יותר מפותח בטכנולוגיה, או אם יש לך צוות שיווק במדיה חברתית לצדך, אתה יכול להשתמש גם במודעות מדיה חברתית לטובתך.

דפי הפרסום שלך נדחפים על ידי מודעות מדיה חברתית כך שאלפי אנשים רבים יותר רואים אותם מאשר היו פוסט רגיל ואורגני. 

קמפיינים שונים במדיה חברתית מתייעלים גם למטרות שונות, כך שתוכלו ליצור קמפיינים המתמקדים ספציפית סביב תנועה ומכירות באתר!

בין אם אתה משתמש במדיה חברתית באופן אורגני ובין אם אתה משתמש בפרסום במדיה חברתית, אתה יכול למנף את שתי השיטות כאשר לומדים כיצד לקדם מוצר.

עיצוב אתרים

אחרון חביב ברשימה זו כיצד לקדם מוצר הוא להשתמש בעיצוב האתר שלך.

אז נגלה לך משהו אם אתה עדיין לא יודע : האתר שלך הוא הכלי השיווקי הטוב ביותר שלך.

יש באמת מעט דרכים טובות יותר בהן אתה משווק את המוצר שלך לציבור. יש כל כך הרבה דרכים לעשות זאת אבל בואו נדבר על שני החשובים ביותר.

ראשית, לעניין עם הוויזואליות שלך. השתמש בתוכן חזותי, הרבה ממנו. אלה יכולים לכלול אינפוגרפיקה, תמונות ושוב סרטונים.

שנית, וודא שמבקרי האתר שלך חווים ניווט קל. המבקרים שלך הגיעו לאתר שלך כדי לענות על צורך ספציפי והם רוצים שהוא יענה מייד.

אם ייקח להם זמן רב לעשות את מה שבאו אליו, סביר להניח שהם ילחצו על יציאה מהאתר שלך. התרחיש הגרוע ביותר הוא שהם לעולם לא יחזרו לבקר.

לסיכום

ישנן שיטות רבות בהן תוכלו להשתמש כשאתם בודקים כיצד לקדם מוצר.

השימוש ב- שיווק דיגיטלי מציע לא אחת אלא מספר שיטות שיכולות להוביל למה שאתה רוצה. וזה כדי שאנשים יהיו מודעים למוצר שלך ואז ירכשו אותו.

רק זכרו שכל האסטרטגיות והקמפיינים הללו ממשיכים להתפתח ולהשתנות בדיוק כמו שהקהל שלכם מתפתח ומשתנה.

המשך לנתח. המשך לבדוק. המשך לשפר את המצב.

במילים אחרות, פשוט מכרו אותו!

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!