Our Blog

קידום אתרים – איך תבלטו מעל המתחרים שלכם?

מאמר זה יעסוק בהיבט חשוב של קידום אתרים שיגרום לכם לבלוט מעל למתחרים שלכם ברשת האינטרנט, על ידי "הצעה בעלת ערך ייחודי" או באנגלית – Unique Value Proposition – UVP.

היבט זה, של קידום אתרים נוגע בכמה פעולות שבהן עליכם לנקוט, אך בבסיסו של היבט זה עומדת נקודה חשובה שיוצרת את ההבדל בין בחירה בעסק שלכם או בעסק מתחרה – מה היתרון של העסק שלכם על פני המתחרים שלכם?

האם השירות שלכם עדיף באופן כלשהו על שירות אחר? האם יש ערך מוסף למוצר שאתם מציעים? עסק שלא יכול לענות על שאלה זו, לא יוכל להתחיל באף פעולת קידום אתרים משום שבבסיס כל פעולה כזו, עומדת השאלה הזו ממש.

 

טיפים ליצירת "הצעה בעלת ערך ייחודי"

היום, ישנם מיליונים של עסקים שפועלים עם קידום אתרים אורגני או ממומן כדי להגיע אל לקוחות.

עסק שמעוניין להתחרות מול כל כך הרבה אפשרויות נגישות, חייב לאמץ כמה נקודות חשובות שמהוות בסיס ל-UVP איכותי.

הצעה בעלת ערך ייחודי יכולה להתבטא בדרכים רבות שקשורות לבניית אתרים וכן קידום אתרים באינטרנט.

נמנה כאן את העיקריות שביניהן.

 

קידום אתרים (SEO – Search Engine Optimization)

המושג הכללי הזה, מושתת בעצם על הכלל של יצירת יתרון מול המתחרים שלכם.

תצטרכו לבנות את האתר שלכם באופן יעיל לסריקה, ללא שגיאות וממוקד בתחום בו אתם עוסקים כדי שגוגל תעדיף אותו על פני אתרים אחרים – כמה שיהיה ממוקד, יעיל וידידותי למשתמש כך יקבל עדיפות על ידי מנועי החיפוש.

נגישות השירות או המוצר שלכם היא הצעד הראשון ליתרון שאתם מעוניינים לפתח אל מול אשר העסקים באינטרנט, אך עדיין תצטרכו לנקוט בפעולות נוספות על מנת לגרום לגולשים שמשכתם לאתר שלכם, להפוך ללקוחות שמבצעים קנייה בעסק שלכם – כאן נכנס תפקידה של ההצעה בעלת הערך הייחודי, שבה נעסוק כאן.

בעת פיתוח קידום אתרים ושבבסיסו ההצעה הייחודית שלכם עליכם לקחת בחשבון שלוש נושאים חשובים:

1.הצעה בלתי ניתנת לסירוב

בזמן שחשבתם מה הערך של העסק שלכם מול עסקים אחרים, הגיע הזמן לפתח את ההצעה בעלת הערך הייחודי שלכם, באופן כזה שלקוחות פוטנציאלים ידעו ויבינו שאתם העסק המתאים להם ביותר מכל שאר העסקים שנתקלו בהם.

ולכן, עליכם לפתח את המיתוג של העסק שלכם באינטרנט.

לצד קידום אתרים עומד עיצוב אתרים שמשפיע רבות על הקידום, קחו לתשומת ליבכם שהאתר שלכם וכל האלמנטים שקשורים לשיווק העסק שלכם באינטרנט חייבים להיראות ולהרגיש באופן זהה, ובכך להקרין איכות וסמכותיות.

על העיצוב להיות עכשווי ועדכני ומושך את העין.

מטרה זו תושג גם על ידי תוכן ממוקד שמשקף ומקדם, לכל אורכו ורוחבו את ההצעה הייחודית שלכם – אין זה המקום ליצור טקסטים ארוכים ומייגעים, התוכן שלכם צריך הרבה נחישות של הבאת הגולשים לבצע רכישה באתר – כל מילה חייבת להיבחר בקפידה!

2. מענה על צורך

ההצעה הייחודית שלכם צריכה לענות על איזשהו צורך שקיים אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם אבל הם פשוט לא מצליחים למצוא סיפוק לצורך הזה בשום מקום אחר – בדומה להמצאה של פטנט חדש שמביא לפתרון שלא חשבו עליו קודם לכן.

אם לעסק שלכם יש את הצעד הנוסף או את החלק החסר שלא קיים בהצעות דומות של עסקים אחרים, אתם יכולים להיות בטוחים שלקוחות פוטנציאלים רבים יעדיפו אתכם על פניי אחרים.

הדבר הנוסף הזה, יכול להתבטא בשירות מקיף שפותר בעיות שלקוחות נתקלים בהן בשירותים אחרים, או אולי להביא את הניסיון ארוך הטווח שלכם שלא קיים במקומות אחרים, מוצר שעונה על בעיות מסוימות ושלל רעיונות שיקדמו את הלקוחות שלכם אל עבר סיפוק הרצון והצרכים שלהם באופן שעולה על רעיונות של עסקים אחרים.

כמובן שדרוש כאן פיתוח ומחשבה רבים, מחקר מעמיק ושיווק בכלי קידום אתרים באופן רציני ואיכותי מאוד.

3.מחקר ופיתוח היתרון שלכם

ההצעה הייחודית שלכם כמובן צריכה לבלוט מעל להצעות הייחודיות של המתחרים שלכם ולכן עניין המחקר הוא חשוב מאוד ואי דיוקים יכולים להביא לנפילתו של השיווק שלכם או הפיכתו לבינוני ולא מספק.

בנוסף לפעולות קידום אתרים סטנדרטיות ובניית האתר שלכם באופן הנכון, תצטרכו לחשוב כאנשי שיווק נטו.

במחקר שלכם תדרשו לבדוק היטב את המתחרים שלכם ולזהות איך מתבטאת ההצעה הייחודית שלהם בכל אחד מהאלמנטים שלהם באינטרנט.

כמו כן לעקוב אחרי פעולות קידום אתרים בהן נקטו ולהבין כיצד הן קשורות להצעה בעלת הערך שלהם. עליכם להבין גם, איפה נקודות החולשה של המתחרים שלכם, ומה הן נקודות התורפה של ההצעות הייחודיות שלהם ולראות כיצד אתם יכולים להשלים את החסר ובכך לבלוט מעליהם.

מצאו אילו תכונות יש לעסק שלכם שאינן קיימות בעסקים אחרים וכיצד להשתמש בכלי קידום אתרים על מנת להבליט אותם ולהביא אותם למודעות הגולשים כשהם נתקלים בעסק שלכם באינטרנט.

המחקר והפיתוח של הצעה בעלת ערך ייחודי, לוקחים זמן ויש להקדיש להם מחשבה רבה.

הדבר נשמע פשוט אך התהליך עצמו מורכב מהרבה אלמנטים שיש לתת עליהם את הדעת ולא להזניח אותם.

אם תגדירו נכון את ההצעה שלכם ותערכו מחקר מקיף ככל שיהיה והפיתוח שלכם יהיה איכותי אין שום סיבה שלא תראו המרות ורכישות שמותאמים ליעדים שהצבתם לעצמכם.

עבודת קידום אתרים חייבת להתבצע באופן יעיל ואיכותי, כשבבסיסה ההיבט עליו דיברנו במאמר זה – לכן עדיף לערב אנשי מקצוע מומחים בתחום, עם קבלות והמלצות, כי היו בטוחים ששאר המתחרים שלכם מערבים אנשי מקצוע של קידום אתרים ומשלמים כסף רב על מנת להגיע לאופטימיזציה הגבוהה ביותר שתביא אותם ליעדים שלהם.

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!