למה צריך ניהול דף פייסבוק?

היום עמוד הפייסבוק שלכם הוא הפנים של העסק שלכם ברשתות החברתיות. כיום הלקוח הרבה יותר חכם, הוא קורא עליכם הוא בודק אתכם ברשת, הוא קורא עליכם ביקורות לפני שהוא בוחר לרכוש מכם מוצר או שרות. לכן כאשר הוא מבקר בעמוד הפייסבוק שלכם ורואה עמוד מיושן, לא מתוחזק, לא עדכני זה המקום שבו איבדתם את הלקוח.

ניהול דפי פייסבוק
ניהול עמוד פייסבוק

ניהול דף פייסבוק זו עבודה לכל דבר

האינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מחיינו והוא מתעצם משנה לשנה. עסק שעדיין לא הפנים את זה פשוט נשאר מאוחר, לכן דף פייסבוק מנוהל היטב זה לא בחירה זה חובה לכל עסק. לנהל דף פייסבוק באופן שוטף שכולל העלאת פוסטים, לתת מענה לגולשים, לשתף מתוך העסק שלכם על עדכונים וכו׳ , לוקח זמן ולא מעט ומצריך התמדה אם רוצים לעשות את זה באמת טוב ולהגיע לתוצאות.

לא מוצאים את הזמן לנהל את דף הפייסבוק שלכם?

בשיוק בשביל זה אנחנו כאן, אנחנו מבינים את הצורך הזה וכמו כן יודעים כמה הזמן שלכם יקר. אנחנו כאן בשביל לנהל לכם את העמוד בצורה הטובה ביותר שמתאימה לכם ולעסק שלכם. אנחנו מספקים לכם את כל מה שאתם צריכים, כתיבת פוסטים, עיצוב פוסטים והעלאה שלהם לעמוד, מענה לגולשים, עיצוב העמוד בהתאם למועדי השנה (חגים, ימי זכרון וכו׳), ומוודאים שהעמוד שלכם עדכני ופעיל כל הזמן.

פרסום באינסטגרם
פרסום בפייסבוק

ניהול דף פייסבוק נכון מביא לקוחות חדשים

יתרונות נוספים ולא פחות חשובים של ניהול עמוד פייסבוק עסקי הוא הגדלת קהל העוקבים שלכם. ככל שהעמוד שלכם יעודכן על ידי פרסום פוסטים כך יגדלו הסיכויים שלכם לחשיפה נוספת וכתוצאה מכך יגדל גם קהל העוקבים שלכם בעמוד, דבר שהוא כוח פרסומי מאוד גדול וחזק כמובן למי שמפרסם ומעלה תכנים חדשים לעמוד שלו. כך אתם יכולים לשמור על קשר ישיר עם הלקוחות שלכם ולהגיע דרכם ללקוחות חדשים.

אתם לא צריכים לדאוג לכלום

אנחנו מנהלים את הדף פייסבוק שלך מקצה לקצה. אנחנו מייצרים תכנים ומעלים אותם, מעדכנים את העמוד שלכם לפי מועדים וחגים. נותנים מענה מלא להודעות ותגובות. כך שלכם נותר כל הזמן לנהל את העסק שלכם בידיעה שעמוד הפייסבוק שלכם עדכני, זמין ונגיש לכולם.

ניהול דף פייסבוק

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!