Our Blog
קטגוריות
- קידום אתרים
- פרסום בגוגל
- פרסום בפייסבוק
- מדריכים
- בניית אתרים
מה אנחנו עושים
- קידום אתרים
- פרסום בגוגל
- פרסום בפייסבוק
- פרסום באינסטגרם
- קידום תוכן
- בניית אתרים
- ניהול דפי פייסבוק
- ניהול חשבון אינסטגרם
- עיצוב גרפי
הצטרפו לניוזלטר שלנו!
מדריכים, טיפים וקייס סטאדי שמקבלים רק החברים שלנו, הצטרפו לניוזלטר וקבלו גם אתם.
תגיות
מדיה חברתית – איך לבנות תוכנית שיווק מוצלחת במדיה חברתית
אתה רוצה שתהיה לך תוכנית טובה יותר ליוזמות השיווק שלך במדיה החברתית?
מחפש טיפים שיעזרו לך להצליח במדיה חברתית?
במאמר זה, תגלה כיצד לבחור, להמשיך ולעקוב אחר ההתקדמות שלך בארבעה יעדים חשובים לשיווק במדיה חברתית.
כיצד לזהות את היעדים הנכונים לעסק שלך במדיה חברתית
מה שעובד במדיה חברתית עבור עסק אחד לא בהכרח עובד עבור אחרים, גם אם אתם בענפים דומים. לפני שתגדיר יעד אחד או יותר, ברר היכן העסק שלך עומד.
ראשית, בצע ביקורת בנוכחות הדיגיטלית של המותג שלך, כולל ביקורת במדיה חברתית. לאחר מכן נתח את משפכי השיווק והמכירות שלך כדי לקבוע היכן השיפורים עשויים להשפיע משמעותית.
האם עליך לבנות מודעות, ליצור לידים, לטפח את הקהילה שלך, או ללמוד על הקהל שלך?
באמצעות הביקורת והניתוח, תגלה איזו מטרה, אם תושג, תועיל ביותר לחברה שלך בנקודת זמן זו. כשתוכל לענות על זה, יש לך לעצמך מטרה.
הגדרת יעדים חשובה מכיוון שהיכולת שלך להפיק תוצאות משיווק במדיה חברתית מתואמת מאוד עם היכולת שלך לזהות יעדים משמעותיים.
אתה לא יכול לזהות הצלחה או כישלון אם אתה לא יודע כמה אתה קרוב יותר או רחוק יותר מלהגיע ליעד שלך.
המטרה שתבחרו תקבע אילו אסטרטגיות תאמצו ואילו מדדי ביצועים עליכם לבצע. לאחר שהמטרה הכללית הזו הושגה, תוכלו להתחיל לזהות מדדים רלוונטיים, אסטרטגיות עיצוב וליצור תוכן.
טיפים כלליים להגדרת יעדים שיווקיים במדיה חברתית:
התאם את היעדים שלך לערכי הליבה של המותג שלך.
דע מה הופך כל פלטפורמת מדיה חברתית לייחודית והשתמש בה לטובתך.
ודא שמסעות הפרסום שלך ייחודיים כדי להבדיל את המותג שלך מאחרים.
כשאתם קובעים יעדים, וודאו כי המאמצים שלכם עקביים לאורך זמן.
טיפים אלה אמורים לחול על כל יעדי המדיה החברתית שלך, לא משנה מה התוצאה הרצויה.
הגבירו את מודעות המותג
מדיה חברתית היא דרך נהדרת להפיץ את הבשורה. בפייסבוק לבדה יש 1.94 מיליארד משתמשים פעילים בחודש.
בין אם אתה מוכר מוצרי טיפוח לעור פנים או שירותי, סביר להניח שהעסק שלך יפיק תועלת מקמפיין מדיה חברתית חזק שמציב את תוכן המותג שלך בפני האנשים הנכונים.
תרצה להגדיר יעד מודעות למותג אם אתה משיק מותג או מוצר חדש, אם איבדת כמות משמעותית של נתח שוק או אם אתה מנסה להגיע לשוק יעד חדש.
אמצעי מודעות למותג שיש להסתכל עליהם
מדדי מודעות למותג לצפייה
מדידת מודעות למותג יכולה להיות מעט בעייתית מכיוון שאתה זקוק לקבוצת מיקוד כדי למדוד את היזכרות המותג.
עם זאת, מספר נתונים ספציפיים יעניקו לך מושג די טוב עד כמה נוכחות המותג שלך חזקה:
טווח הגעה ממוצע לפוסט
תנועת אתרים ממדיה חברתית
מספר העוקבים
מספר אזכורי המותג
רמות מעורבות (לייקים, שיתופים, הערות, תשובות וכו ')
נתח קול (כיסוי מותג ביחס למתחרים שלך)
לרוב, תוכלו למצוא מדדים אלה באמצעות כלי הניתוח החברתיים המתאימים שלכם (למשל, קבלו מדדי פייסבוק מתובנות פייסבוק) או כלים חינמיים כמו גוגל אנליטיקס.
כיצד להגביר את מודעות המותג
לאחר שתזהו את המדדים הרלוונטיים, הגיע הזמן לבדוק את השיפור. ראשית, התחל לפרסם תוכן שמרגש את הקהל שלך.
המותג שלך מתחרה עם מגוון עצום של מותגים אחרים על תשומת לב המשתמש ולכן התוכן שלך צריך להיות בעל ערך ייחודי.
מכוון לייצר ולשתף תוכן שמחנך, מודיע, מבדר או מעורר השראה. נסה לערבב מעט את הדברים עם איזון של ארבעת סוגי התוכן ושמור על מינימום פרסומי קידום מכירות.
תוכלו לפתח תוכן המגביר את מודעות המותג בכמה דרכים. כשאתה מכניס אישיות לתוכן שלך אתה מזכיר לכולם שאתה גם אנושי.
אתה יכול לנסות להשפיע על השיווק, אך הקפד לטפל בזה בדרך הנכונה. ארגן תחרות או מתנה אם הקהל שלך אוהב דברים בחינם.
כדי להגדיל את טווח ההגעה של פוסט, נסה ליצור פוסטים פופולריים כדי לנצל את הוויראליות שלהם ולהוסיף hashtags רלוונטיים לכל פרסום.
אם יש לך תקציב שיווקי מכובד, אתה יכול להשקיע בפרסום במדיה חברתית בצורה טובה. הדיוק שבו אתה יכול למקד לציבור באמצעות מודעות מדיה חברתית הוא מדהים.
יש לך כמה אפשרויות כאן, אך שקול את הנתונים הסטטיסטיים הרלוונטיים. אלה המספרים שאתה מנסה לשפר.
צור תנועה / לידים
תנועת אתרים ולידים של מכירות הם הערכים הקשורים למכירות והכנסות. מטבעם, פלטפורמות המדיה החברתית, עם מבוך ההיפר-קישורים שלהן ומדיה הניתנות ללחיצה, הופכות את תהליך הגדלת המכירות וההכנסות לדי קל.
עם זאת, תנועה באתר ולידים דורשים הבנה טובה של מה שמניע את המשתמשים ללחוץ.
אתה יכול להגדיר מטרה לייצר תנועה ולקוחות פוטנציאליים אם המכירות שלך עומדות, אם תוכן האתר שלך לא זוכה לתשומת לב רבה או אם אתה רוצה להשתלט על משפך השיווק הנכנס.
סטטיסטיקות תנועה ולקוחות פוטנציאליים שעוקבים אחריהם
כאשר אתה רוצה להגדיל את התנועה ולקוחות פוטנציאליים, אנליטיקה צריכה להיות הלחם והחמאה שלך.
הם יגידו לך בדיוק כמה התנועה החברתית שלך מצליחה ואם המאמצים שלך משתלמים. להלן ניתוחים שעליך לעקוב אחריהם:
תנועה (צפיות בעמוד) מהפניות חברתיות
משך ההפניה החברתית (שיעור יציאה מדף כניסה)
הגשת טופס מהפניות חברתיות (מנויים לדוא"ל, הרשמות לתוכן מגודר, טפסים ליצירת קשר)
שיעור המרות מכירות להפניה חברתית
למרות שיש חשיבות לתנועה, לידים והמרות, עליך לבחון גם הכנסות בפועל שנוצרו מההפניות שלך במדיה החברתית. אם ההמרות החברתיות שלך לא מגדילות הכנסות כמו ההמרות המסורתיות שלך, ייתכן שלמקור שלך יש בעיה עם איכות התנועה / לידים.
כיצד לייצר תנועה ולקוחות פוטנציאליים
כדי להניע תנועה, הפוך את האסטרטגיה העיקרית שלך ליצירת תוכן מדהים לקהל היעד שלך. ככל שהתוכן שלך ספציפי ורלוונטי יותר לקהל היעד שלך, שיעורי ההמרה שלך מהפניות חברתיות יהיו טובים יותר.
אתה יכול לשלב כמה אסטרטגיות להגדלת תנועה והפניות. בתור התחלה, וודא שהפרופיל שלך תואם את האסתטיקה של המותג שלך כך הציפיות של המשתמשים מתואמות.
כמו כן, קישור לאתר שלך בכל פעם שזה מתאים. קישור חזרה לאתר שלך בביוגרפיה שלך, בפוסטים המותגים שלך ובכל מקום אחר שמאפשר לך להכניס קריאה לפעולה רלוונטית.
בעת יצירת תוכן, קדם באופן קבוע את פוסטים אחרונים בבלוג שלך והצעות תוכן (ספרים אלקטרוניים, ניירות לבנים, תבניות וכו ') כדי להביא תנועה לנכסי המותג שלך.
הוסף מחדש על התוכן שלך עם הביצועים הטובים ביותר כדי להגדיל עוד יותר את טווח ההגעה והחשיפה שלך.
פרסום ופרסום משפיענים יכולים גם לעזור לקדם את התוכן שלך. כשאתה משקיע בפרסום במדיה חברתית, וודא שהוא ממוקד מאוד כדי לא לבזבז כסף על תנועה לא רלוונטית.
משפיען יכול לשתף קישור לאתר שלך עם הקהל שלו ולעזור לך ליצור תוכן שגם העוקבים לך וגם העוקבים שלו יהנו ממנו.
בנה קהילה
איך שלא תסתכל על זה, עמוד המדיה החברתית שלך בשילוב עם העוקבים והמשפיעים שלך מהווה קהילה מקוונת.תפקידך לטפח קהילה זו, להפוך אותה לכלי יקר המייצג את הדימוי והחזון של הארגון שלך.
בניית קהילת מדיה חברתית היא מטרה טובה אם ברצונכם לשפר את יעילות שירות הלקוחות, להגביר את מעורבות המותג, לבנות אמון או לספק ערך רב יותר לקהל שלכם.
צעדים לבניית קהילה שיש לעקוב אחריהם
כשאתה חושב על מדידת הביצועים של מאמצי בניית הקהילה שלך, זכור שקשה מאוד (אם לא בלתי אפשרי) למדוד הכנסה ישירה שנוצרת מהקהילה שלך.
עם זאת, הקהילה יכולה לעזור לכם להשיג תובנות יקרות ערך מיהם הלקוחות שלכם, מה הם אוהבים ועוד.
למרות שאינך יכול למדוד ישירות את תרומת הקהילה להכנסות, ערכים אלה עוזרים לך לראות אם המאמצים שלך משתלמים:
מעורבות (מספר קליקים, לייקים, הערות, שיתופים)
אזכור של המותג
פוסטים המקשרים לתוכן שלך
קצב צמיחת עוקבים
סקרי את התגובות ל"איך נתקלת במותג שלנו? " (אם התגובה היא מדיה חברתית)