כמה מילים על הלקוח

חנות האופנה Trash TLV מייבאת מותגי אופנה באופן בלעדי ומשווקת למפיצים שונים בארץ. החנות עובדת חזק ברשתות החברתיות ובנתה סביבה קהילה גדולה של לקוחות. לחנות יש עמוד פייסבוק, עמוד אינסטגרם ובעבר גם חנות אונליין.

מה היו המטרות

אנחנו פגשנו את Trash TLV עוד בתחילת הדרך בשנת 2013 בתקופה שאינסטגרם עדיין היה בחיתוליו. המטרה הייתה להקים אתר אינטרנט ולייצר נוכחות דיגטלית ברשתות החברתיות. להקים מערך נוח לניהול ומעקב במשרדי החנות ועוד כמה דברים על הדרך כגון כתובות אימייל משרדיות וניהול שוטף של כל הדבר הזה.

אז מה עשינו פה

הקמנו אתר אינטרנט על בסיס מערכת מג׳נטו (האתר היום לא פעיל, הלקוח בחר להוריד אותו מסיבות שלו), עיצבנו מחדש את עמודי הסושיאל של החנות והתחלנו לתחזק את הערוצים האלו באופן שוטף. יצירת התכנים הקריאייטיב היו תמיד בשיתוף פעולה מול הלקוח וכך בעצם לאורך הזמן הצלחנו לחזק את הנוכחות הדיגיטלית של החנות והמותג ובנינו קהל לקוחות ממוקד. עשינו מסעות פרסום בגוגל לקולקציות חדשות, עשינו פרסום באינסטגרם ופרסום בפייסבוק וכל זה תחת אסטרטגיה שיווקית נכונה וניהול תקציבים חכם, דבר שהוביל לתוצאות מקסימליות והגדלת המכירות בחנות.

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!