Our
Blog

המטרה הסופית שלך בשימוש ב- SEO צריכה להיות דירוג ראשון בגוגל ושל מנועי החיפוש (SERP), ובכל זאת לספק את המידע הרלוונטי שמשתמשים זקוקים לו. 

אז הנה 5 טיפים מאיתנו איך להשתמש בטכניקות SEO לדירוג גבוה יותר ואיך להגיע ל-דירוג ראשון בגוגל, ולהגיע לראש תוצאות החיפוש.

אם אתה רוצה לדעת יותר על אופן פעולתו של SEO לפני כן, לחץ כאן. 

אם לא, המשיכו לקרוא.

1. השתמש במילות מפתח

הצעד הראשון שצריך לעשות כדי להגיע לדירוג הראשון בגוגל הוא להבטיח שהתוכן שלכם מכיל את מילות המפתח והביטויים הרלוונטיים שמבטיחים את הקריאות של מנוע החיפוש. 

ישנם כלים לקידום אתרים מקוונים כמו UberSuggest ו- Google Keyword Planner שיעזרו לכם למצוא את מילות המפתח הפופולריות שאנשים מחפשים הקשורות לתוכן בדף שלכם.

אתה יכול למצוא אותם גם על ידי חיפוש המילה במנוע החיפוש של גוגל, ושים לב מה הן התוצאות האוטומטיות. הם מבוססות על המידע שנלקח מחיפושים ומגמות אמיתיים. 

משמעות הדבר היא שהתוצאות יציגו את מה שרוב המשתמשים היו מקלידים כאשר מחפשים תוכן קשור; אז קח תוצאות אלה ונסה לשלב אותן בדף שלך בכל מקום שהוא רלוונטי.

דרך נוספת למצוא מילים אלה היא להסתכל על SERP עצמו.

על ידי גלילה לתחתית הדף, תוכל למצוא תוצאות חיפוש אחרות הקשורות לנושא שלך. 

לאחר שתמצא אותן, בחר כמה מילות מפתח שתוכל לשלב בדף האינטרנט שלך.

מקם אותם בתג הכותרת שלך ובתיאור המטא כך שמשתמשים יוכלו להבין על מה העמוד שלך, ואז יימשכו לאתר שלך.

השימוש במילים אלה בטקסט בעת העלאת תמונות כלשהן יגדיל גם את ההסתברות של אנשים למצוא אותם כאשר הם מחפשים דברים דומים; מה שהופך את הסבירות לכך שהם ילחצו עליהם ויכנסו לאתר שלכם.

עם זאת, מילוי יתר של הדף שלך במילות מפתח יעשה יותר רע מתועלת. 

בעוד שרבים עשויים לחשוב כי השימוש במילות מפתח אלה בכל מקום שאתם יכולים הוא חכם, מנועי החיפוש המתקדמים יודעים טוב יותר ויכולים להעניש את הדף שלך, או אפילו לחסום אותו לחלוטין בהתאם לחומרת העבירה שלך.

2. להראות מושך

חשוב להפוך את תג הכותרת שלך לאטרקטיבי, תוך שהוא מעשי וישיר.

משתמשים רוצים תשובות מהירות לשאלות שלהם, אז בחרו בכותרת שתאמר להם בדיוק מה אתם הולכים לתת להם, וכמה מהר.

מחקרים מראים כי הוספת מספרים והשלכות על כך שהפתרון מהיר וקל תגרום ליותר אנשים ללחוץ על דף האינטרנט שלך.

המשפטים או התמונות הראשונים בדף שלך קובעים אם משתמש יישאר או יעזוב.

זו הסיבה למאמר הזה שאמר לך בדיוק מה אנחנו יכולים לתת לך; וכתוצאה מכך אתה נמצא מספיק זמן כדי לקרוא עד כה.

ניתן לעשות זאת בטכניקת ה- OBP של בריאן דין; התחל עם התוצאה שלך, ואז ספר לקוראים שלך מה הם יוכלו להרוויח מהקריאה הלאה, ולבסוף, ספק תצוגה מקדימה של התוכן כך שהם יבינו את מה שאתה עומד להציג.

לאחר שראה זאת, הקורא שלך ישקול טוב יותר האם עליו להישאר בדף שלך או לא.

מחקרים גם מראים שמשתמשים נוטים יותר להישאר בדפים שהם מוצאים אטרקטיביים מבחינה חזותית. 

אז וודא שבדפים שלך יש כמות מאוזנת של טקסטים ויזואלים כמו גרפים, תמונות וסרטונים צבעוניים, כך שמשתמשים ימשכו וירצו להמשיך לגלוש באתר שלך מה שישפר את הדירוג האתר שלך בגוגל.

3.להתחבר ולהישאר מחובר

ניתן לעשות זאת על ידי בניית קישורים; שמתוכם ישנם סוגים שונים המשפיעים על הדירוג שלך בתוצאות החיפוש – החל מקישורים אחוריים.

קישורים נכנסים נוצרים כאשר אתר מקשר אל האתר שלך באחד מהדפים שלו; כיוון הקהל שלהם לעבר הפוסט שלך. 

על ידי הפניית משתמשים לעמוד שלך, המאמר שלך הופך לפופולרי יותר וסביר שיותר יחפשו אותו. מנוע החיפוש אוסף מידע זה ומשפר את הדירוג שלך.

בשלב הבא יש לנו קישור פנימי. זה כשאתה מקשר דפים מהאתר שלך לדף אחר באתר שלך. מנוע החיפוש מסיק מקישורים אלה כי דף היעד הוא בעל חשיבות מסוימת, וכך מעלה את הדירוג שלך.

לבסוף, יש לנו קישורים חיצוניים. אלה קישורים בדף שלך שמכוונים את הקהל שלך לתחום אחר.

למרות שלא נראה שזה יעזור לדף שלך, מחקרים מראים שדפים המשתמשים בקישורים חיצוניים נוטים לדירוג גבוה יותר מאלו שלא.

אתה יכול לעשות זאת על ידי הזנת מילות המפתח שלך במנוע החיפוש.

כל דפים אחרים ב- SERP נחשבים למתחרים שלך. עברו על דפים אלה ומצאו דפים רלוונטיים כך שתוכלו להציג אותם בתוכן שלכם.

4. להיות מעודכן

כפי שהוזכר במאמר הקודם שלנו כיצד SEO פועל בפועל, מנועי חיפוש כמו גוגל מסווגים דפים על סמך הרלוונטיות. 

זה לא קשור רק למה שתוכן התוכן שלך, אלא גם כמה שהוא רלוונטי כיום. 

יש קשר שלילי בין ערך המידע לזמן, כלומר מידע הוא היקר ביותר בשלב הגילוי הראשוני שלו. 

לדוגמה, מדריך כיצד לשלוט ב- SEO שפורסם בשנת 2015 כמעט ולא מועיל כעת.

לפיכך, לוודא שהמידע בדף שלך מעודכן ורלוונטי. 

אם יש לכם דפים ישנים, נצלו את ההזדמנות לעדכן אותם -עדכנו אותם למה שרלוונטי היום והפכו אותם שימושים שוב.

5.עודדו מעורבות

מהכותרת שלך לתוכן שלך, אלמנטים בדף אמורים לעודד את הקהל שלך לתקשר איתו, אולי על ידי התייחסות אליו או על ידי שיתוף העבודה שלך עם אנשים אחרים.

מנוע החיפוש רואה את כל האינטראקציות הללו ומבין שהדף צריך להיות בעל חשיבות מסוימת על מנת לזכות בקהילה פעילה, וכך הוא מעניק לו דירוג גבוה יותר.

אתה יכול לפתות את הקוראים דרך קריאה לפעולה, ליידע אותם שאתה רוצה לתקשר איתם.

הניע אותם עוד יותר על ידי התעסקות בעצמך; השב לתגובות הראה מוערבות גם. 

לדוגמה, אתה יכול לסיים את המאמר שלך במשהו כמו:

האם ניסית אחד מחמשת העצות האלה לדירוג הראשון בגוגל? 

אם כן, יידעו אותנו איך הלך לכם בתגובות למטה!

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!

הפוסט הבאRead more articles