למה אני צריך פרסום בגוגל?

מנוע החיפוש של גוגל מזמן הפך להיות המקור הראשון שלנו לחיפוש, אנחנו שואלים אותו שאלות, מזמינים דרכו אוכל, מוצרים, שרותים ובעלי מקצוע. עבור עסק אם אתה לא בגוגל משמע אתה לא קיים. לכן מדובר במערכת הפרסום הכי פופולרית בארץ ובעולם, כל עסק שמכבד את עצמו קטן כגדול פרסם או מפרסם כרגע בגוגל. זוהי הדרך הישירה והמהירה ביותר להגיע ללקוחות חדשים וממוקדים לעסק שלכם.

גוגל אדס
פרסום בגוגל

מה נותן לכם קמפיין פרסום בגוגל?

מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם בעלי העסקים להגיע ללקוחות שלכם באמצעות מערכת סופר חכמה שמתעדכנת על בסיס קבוע ומספקת לבעלי עסקים עוד ועוד כלים. היום פרסום בגוגל זה מקצוע בפני עצמו, אנחנו מניחים שלכם אין את הזמן ללמוד מקצוע חדש ובכל זאת אין לכם ברירה, אתם חייבים לפרסם בגוגל.

פרסום בגוגל

למה כדאי לכם לתת לנו לפרסם אותכם בגוגל?

אם בחרתם לעשות את זה דרך סוכנות או בעל מקצוע, עדיין צריך לעשות את זה נכון. למרות שזה קל לבנות קמפיין וכל אחד יכול לעשות את זה, עדיין לא כל אחד מצליח. זה מצריך המון ניסיון, זמן יצירתיות וכמובן ידע להשתמש נכון בכלים של גוגל.

בסוכנות דיגיטיי יש לנו מעל 10 שנות ניסיון עם קמפיינים בגוגל, מתקציבים קטנים ועד לתקציבי ענק, בין אם בקטגוריות נישתיות עם קהל יעד מאוד מצומם ובין אם בקטגוריות סופר תחרותיות עם מתחרים בעלי תקציבים של מליוני ועשרות מליוני שקלים. אם עושים את זה נכון מצליחים, אחרי הכל קהל היעד נמצא שם הכל שאלה של איך מגיעים אליו ומביאים אותו אל העסק שלכם.

v117-creative_exploration-05
קידום אתר בגוגל

איך גוגל קובע מי מופיע ראשון?

להסביר על רגל אחת איך עובד מנוע הפרסום של גוגל זה לא קל, אבל בכל זאת ננסה. האלגוריתם של גוגל פועל בעיקר על רלוונטיות, כל המפרסמים מקבלים במה שווה למודעות שלהם והגולש בעצם בוחר את מה שמתאים לו בהתאם למונח החיפוש שלו. גוגל מנתח את כמות החיפושים אל מול כמות הפעמים שהמודעה שלך נחשפה וכמה פעמים הקליקו עליה, כלומר אם בסך הכל אלף אנשים חיפשו ״פרסום בגוגל״ והרוב הקליקו ונכנסו למודעה שלכם, ההיגיון הפשוט אומר שהמודעה שלכם דיברה אליהם יותר מאשר המודעות האחרות, ולכן הרלוונטיות של המודעה שלכם לאותו מונח חיפוש היא גבוהה משל המתחרים ולפי זה גוגל מדרג אתכם.

קידום אתר בגוגל

אופטימיזציה, שקיפות ותוצאות

כל מי שפירסם בגוגל בעבר יודע שמסע פרסום זה דבר דינמי מאוד ויש בתוכו המון משתנים כמו המוצר או השירות של הלקוח, עלות המוצר אל מול המתחרים, ועוד המון משתנים שאי אפשר לכלול את כולם כאן כי זה לא יסתיים. אנחנו מתחייבים להיות עירניים, טובים וכנים. ניהלנו והקמנו עשרות קמפיינים וברובם הצלחנו לייצר תוצאות מעולות ולהגדיל את פעילות הלקוח באופן משמעותי ובחלקם הצלחנו פחות אבל בכולם ניהלנו תקציב באופן חכם והיינו עם יד על הדופק. כשמשהו לא מצליח אנחנו יודעים לעצור, לתכנן מחדש ולרוץ שוב. אנחנו תמיד שומרים על תקציב הלקוח ומנסים למקסם אותו לתוצאות הטובות ביותר.

3099599

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!