Our Blog

איך לבנות אתר – המדריך השלם

בין אם ברצונך לבנות אתר להנאה או להרוויח כסף, תחילה עליך ללמוד איך לבנות אתר

בניית אתר בסיסי אינו קשה כלל.

למעשה, תוכלו לבנות אתר אינטרנט בפחות מעשר דקות ובפחות מ- 15 דולר. 

ככל שהתעשייה המקוונת צומחת במהירות וכולם רוצים שיהיה להם אתר, יש שאלות רבות בכל הקשור לבניית אתר. 

אז מאיפה מתחילים?

שלב ראשון – רישום דומיין

ראשית, עליכם להחליט על שם הדומיין. 

אם מדובר בעסק, שם הדומיין האידיאלי יהיה שם החברה שלך עם התוסף co.il או .com  .

יש מאות תוספי דומיין, הנפוצים ביותר הם .com, net ו- org. 

אני באופן אישי הייתי מציעה לבחור בסיומת co.il אם אתה פונה לקהל הישראלי ו.com אם העסק שלך הוא גלובלי.

אם הדומיין תפוס ואין אתר (ללא מתחרה), הייתי מציעה לנסות למצוא שם דומיין אחר או לרשום עם סיומת .net. עמותות / ארגונים אני מציעה .org.

ישנם כלים שונים ברשת שיכולים לעזור לך למצוא שם.

שם דומיין לא צריך להיות ארוך, הוא צריך להיות קל וקולע.

לאחר שתחליט על השם, תצטרך לרשום אותו.

בהתאם להרחבת הדומיין, טווח המחירים הוא בדרך כלל $ 7 – $ 10 לשנה לדומיין עם סיומת .COM ובסביבות ה70 ש”ח לדומיין עם סיומת .CO.IL

GoDaddy IL היא ההמלצה שלנו ואנחנו משתמשים בו באופן קבוע לרכישת דומיין.

דברים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת דומיין

ניתן למיתוג – לגרום לזה להישמע מקצועי. “DogAcademy.com” נשמע טוב יותר מ- “dogtrainingtips.com”

קליט – צריך להיות קל לזכור

קל להקלדה – הימנע משימוש במילים מסובכות להקליד.

קצר – כמה שיותר קצר. כך השם יהיה קליט יותר, קל יותר לזכור ולהקליד.

שלב שני – בחירת שרת/אחסון

שרת אינטרנט הוא פשוט מקום בו מאוחסנים קבצי האתר שלך, המאפשר לכל אחד עם גישה לאינטרנט לגשת לאתר שלך.

שלב זה הוא פשוט, אך חשוב מאוד. שרתי אינטרנט שונים מציעים פונקציונליות שונה.

חשוב לבחור שרת מתאים לאירוח אתרים כך שהאתר שלך ייטען במהירות.

ברוב המקרים, תוכנית רגילה תספיק.

ישנם שרתים בחינם, אבל אני לא כל כך ממליצה להשתמש בהם.

הם איטיים, וימלאו את האתר שלכם במודעות והרבה דברים אחרים שלא תרצו להתמודד איתם.

להלן רשימה של מיטב המארחים שאני ממליצה עליהם (והיה לי ניסיון אישי איתם)

שלב שלישי – החלטה על פלטפורמה

שלב זה כולל החלטה באיזו פלטפורמה תרצו להשתמש.

אם אתה בונה פורום, אני ממליצה  על vBulletin (בתשלום) או SMF (חינם). ברוב המקרים, בין אם אתם בונים אתר, בלוג, מגזין או כל דבר אחר, שלוש הפלטפורמות הבאות עושות את העבודה.

הפלטפורמות הפופולריות ביותר 

למעלה מ- 50% מהאתרים משתמשים ב- WordPress . WordPress הוא לגמרי בחינם, וזה מה שהייתי ממליצה עליו כמעט לכל דבר.

הם אפילו מציעים תוספים / תבניות לפורום אם אתה מתכוון לבנות פורום.

WordPress מקודד להפליא, וקל מאוד לשימוש. אינך צריך להיות בעל ניסיון קודם כדי להבין כיצד להשתמש בו.

כמעט לכל מארחי האינטרנט יש “Fantastico” שהיא תכונה שהופכת את ההתקנה של פלטפורמות כאלה ללא טרחה.

באמצעות Fantastico, אתה יכול להעלות את הבלוג שלך ב- WordPress תוך דקה, אתה פשוט צריך למלא מידע בסיסי כלשהו (כותרת בלוג, דוא”ל וכו ‘) ואתה מוגדר.

על פני דרופל וג’ומלה. עם זאת, עליכם להסתכל בפלטפורמות שונות ולראות אילו מתאימות לכם יותר.

דברים שיש לקחת בחשבון בבחירת תבנית/ערכת נושא של האתר

קל משקל – עבור אל ערכות נושא פשוטות ולא עמוסות בתכונות. האתר שלך צריך להיטען במהירות (השתמש ב- Pingdom לבדיקת מהירות הנושא)

רספונסיבי – זהו חובה כיום. הנושא צריך להיות מותאם היטב לכל הדפדפנים, הטלפונים הניידים והטאבלטים.

חווית משתמש – לאורח אמור להיות קל וכיף לנווט באתר.

תכונות – האם יש לנושא את כל התכונות הרצויות (כלומר סליידרים, עמודות וכו ‘)

התאמה אישית – צריך להתאים לך ללא טרחה בהתאמה אישית.

ייחודיות – אם הנושא נראה כמו כל אתר אחר, הייתי מציעה למצוא נושא אחר.

בפלטפורמת הניהול של WordPress תוכלו לחפש ערכות נושא בחינם.

עם זאת אם אתה רוצה תכונות נוספות, הייתי ממליצה לעבור אל ThemeForest.com.

תוספי וורדפרס

תוספים משפרים את הבלוג שלך ב- WordPress ומביאים תכונות נוספות.

ישנם תוספים בחינם ותשלום. בתשלום הם בדרך כלל אלה עם תכונות מאוד ספציפיות.

אלא אם כן אתה זקוק לתכונות האלה, אתה בסדר עם תוספים בחינם.

להלן תוספי החובה.

WordPress SEO by Yoast –  תוסף זה ייעל את האתר שלך על מנת להפוך אותו לידידותי יותר למנועי חיפוש

 נהדר למהירות. האתר שלך לא יצטרך לטעון שוב סקריפטים של php –  WordPress Super Cache 

Backup Buddy / BackWPup – חיוני. תמיד טוב שיהיה לך גיבוי לאתר שלך. ניתן לתזמן גיבויים באמצעות תוסף זה.

 מגן על האתר שלך מפני וירוסים ותוכנות זדוניות- WordFence

Gravity forms / Contact Form – החלט על אחד. שניהם תוספים נהדרים להוסיף דף “איש קשר” לאתר שלך. Gravity Forms מציע גם סוגים אחרים של טפסים.

זו מערכת נהדרת להגיב מצד שלישי -Disqus

אם המשתמש נתקל בדף באתר שלך שאינו קיים, הוא יגיד לו לחזור לאתר שלך במקום להציג דף מת  – Redirection – אם המשתמש נתקל בדף באתר שלך שאינו קיים, הוא יגיד לו לחזור לאתר שלך במקום להציג דף מת.

בודק את הקישורים השבורים בבלוג שלך-Broken Link Checker 

מנקה את מסד הנתונים בלחיצת כפתור-WP-Optimize

אתה צריך לעקוב אחרי כמה מבקרים מגיעים לאתר שלך, מאיזו מדינה, מאיזו הפניה וכו ‘-Google Analyticor 

SumoMeShare/Shareaholic – בחר כפתור לחצנים חברתיים. רשתות חברתיות הן דרך נהדרת וקלה להעביר תנועה לאתר שלך

התוכן הוא מלך

לעתים קרובות תתחילו לשמוע את הביטוי “תוכן הוא מלך” בעולם המקוון. וזה באמת נכון.

קבלת תוכן באיכות גבוהה לא רק מושכת את הקהל שלך באמצעות האתר שלך, אלא גם עוזרת לך מאוד להשיג דירוג טוב במנועי חיפוש כמו גוגל, יאהו ובינג.

התבונן באתרי האינטרנט והבלוגים הפופולריים ביותר באינטרנט, יש להם תוכן באיכות מעולה שאנשים אוהבים לקרוא.

כשאתה ממלא את האתר שלך בתוכן, לא רק שתקבל יותר קוראים, אלא תוכל לבסס את עצמך כמומחה בענף שלך.

התוכן שלך צריך להיות אינפורמטיבי, מושך וקל לקריאה.

אל תשתמש בריפודים להארכת התוכן, זה פשוט לא יעבוד.

הסתכל בוויקיפדיה, זהו אתר ענק, פשוטו כמשמעו, מלא תוכן אינפורמטיבי מאוד, והם מדורגים טוב מאוד במנועי חיפוש.

“יש לי אתר סטטי, האם עלי להוסיף בלוג?”

לחברות רבות יש אתר סטטי ולעולם לא מעדכנים את אתר האינטרנט שלהן לאחר שהוא מופעל.

כן, הם יכולים לקבל שירות מבריק עם אתר מצוין, אבל חסר להם דבר אחד: בלוג.

לא משנה באיזה ענף אתם נמצאים, בין אם בתחום הרפואי, בענף הרכב או אפילו בשירות התקנת פסיפס, כדאי לכם לשקול להוסיף בלוג לאתר שלכם.

עם בלוג עם תוכן איכותי ומתעדכן באופן קבוע, מנועי חיפוש יעניקו לך הרבה יותר אהבה.

ולא רק זה, אלא שהלקוחות ה”פוטנציאליים” שלכם יקראו את הבלוג שלכם ויראו שאתם מומחים בענף שלכם, ותוכלו למשוך אותם אליכם הרבה יותר בקלות.

טיפים:

– הפוך את הכותרות שלך למושכות כך שאנשים ירצו לפתוח אותה.

– כתוב כמה שיותר הודעות איכותיות.

ככל שיש לכם יותר, כך עליכם לקבל יותר מבקרים. הפוך אותו למושך כך שהקהל שלך יוכל לשתף אותו בפלטפורמות המדיה החברתית.

– הפוך את התוכן שלך לאטרקטיבי על ידי שימוש בתמונות רלוונטיות ומושכות. זה גם ישפר את התנועה לאתרי הרשתות החברתיות, מכיוון שהתמונה לתצוגה תהיה רלוונטית.

– אם אתה רוצה לבנות מוניטין, הוסף תמונה שלך ואת הביוגרפיה שלך כדי להציג אותה מתחת לכל מאמר, או ליד הבלוג שלך.

בניית אתר נגיש לאנשים עם מוגבלות

אתר נגיש הוא מושג יחסית חדש להרבה בעלי אתרים ובעלי עסקים המפרסמים את השירותים שהם מציעים לקהל הרחב ברשת האינטרנט. אתר נגיש הוא אתר אשר עבר תהליך מקיף של הנגשת אתרים שמטרתו להנגיש ולהציג את האתר לאנשים עם מוגבלות בצורה הטובה והקלה ביותר. תהליך ההנגשה של האתר כולל מספר התאמות מקיפות וחשובות בנראות האתר ובקוד שלו. אנשים עם מוגבלות משתמשים במספר כלים לצורך צריכת שירותים או גלישה בצורה מלאה באתרי האינטרנט השונים.

הכלים המרכזיים בהם אנשים עם מוגבלות משתמשים הם:

  • תוכנה ייחודית להקראת מסך המאפשרת שמיעת המידע הקיים באתר האינטרנט. כלי זה מתאים במיוחד לאנשים עיוורים או הסובלים מלקות ראיה חמורה.
  • טכנולוגיות מסייעות לצרוך ניווט נוח במקלדת. ניווט במקלדת הוא חלק בלתי נפרד מאנשים הסובלים מבעיה מוטורית ואינם יכולים לאחוז בעכבר, אלא השימוש העיקרי שלהם הוא באמצעות המקלדת או מכשיר אחר המדמה פעולת מקלדת.

שילוב של אתר אינטרנט נגיש וכתיבת הצהרת נגישות נכונה וברורה תאפשר לאנשים עם מוגבלות להנות מחוויית גלישה, לצרוך את השירותים המופיעים באתר בצורה בטוחה ולדעת בדיוק האם הם יכולים להגיע בצורה פיזית למקום העסק.

תהליך הנגשה מאפשר לבעל העסק לחשוף את האתר שלו בצורה מקיפה לקהל נוסף שעד כה לא יכל לצרוך את השירותים שלו וכך להגדיל את ההכנסות שלו ובמקביל להפוך את עולם האינטרנט לטוב יותר ולתרום לאנושות כולה מהמידע הרב שהוא צבר בעסק שלו לאורך השנים. 

שלב 4 – שיווק האתר שלך באופן מקוון

אז עכשיו יש לך אתר נהדר שנבנה, עם הרבה תוכן מעולה.

אבל חסר דבר אחד, תנועה. בעולם המקוון אנו מתייחסים למבקרים כאל “תנועה”.

המטרה היא שתהיה תנועה איכותית וגבוהה ככל האפשר.

ככל שהתנועה איכותית וטובה יותר, אתה מרוויח כסף / לקוחות.

בהתאם לאתר שלך, ישנן דרכים שונות שאתה יכול לשווק את האתר שלך.

להלן כמה דרכים בסיסיות נהדרות וקלות מאוד להתחיל תנועה לאתר שלך.

רשתות חברתיות: אחת האהובות עלי, קלה ויעילה.

גש לפייסבוק, לטוויטר ולכל שאר פלטפורמות המדיה החברתית הגדולות. שתף את הפוסטים שלך בבלוג, תקשר עם קהל היעד שלך, ואפילו פרסם באמצעות פלטפורמות אלה אם יש לך את התקציב לכך.

צרו קהל, בסיס מעריצים שיעקוב אחריכם לאן שלא תלכו.

שיווק SEO – אדבר על זה בשלב הבא.

פרסום בתשלום – אתרים כמו פייסבוק וגוגל מציעים פרסום בתשלום. קרא עליהם הרבה מדריכים ואז בדוק אותם.

אתה יכול גם להשתמש ב- BuySellAds.com כדי לקנות שטח באנר באתרים, ודא שיש לך באנר טוב שאנשים ילחצו עליו.

או מצא באופן ידני אתרי אינטרנט הקשורים לנישה שלך ופנה לבעלים בנוגע לפרסום.

שאלות ותשובות – היכנס לאתרים כמו תשובות ויאהו של יאהו וענה על שאלות הקשורות לנישה שלך.

זה ייתן לך מוניטין של היותך “מומחה” בענף ויכול גם לייצר תנועה. אל תעשה דואר זבל, וודא שהתשובות שלך טובות וכי הקישור שלך אכן קשור קשר הדוק לשאלה. (הערה: עיין בכותרת המשנה “BuzzBundle” למטה).

בלוגים אורחים – צרו קשר עם בלוגים אחרים והציעו להם לכתוב פוסט בבלוג שלהם, בתמורה לקישור לאתר שלכם.

דרך נוספת לבנות מוניטין של “מומחה” בענף שלך, להביא תנועה ויעילות עבור SEO.

בסופו של דבר אתה יכול להזמין אחרים לכתוב פוסטים אורחים באתר שלך, והם בסופו של דבר יקדמו את הפוסט שלהם.

LinkedIn – התחבר עם אנשים בענף שלך ופרסם את הפוסטים החדשים שלך שם.

רשימות דוא”ל – בקש מאנשים להירשם לרשימת הדוא”ל שלך (טיפ: תן להם תמריץ) ואז בכל מקום שאתה משחרר פוסט חדש, תוכל לשלוח אימיילים לכולם. כנראה מקור התנועה האיכותי ביותר שלך.

תגובה לבלוגים אחרים – תגובה לפוסטים אחרים בבלוגים שקשורים לנישה שלך.

אל תעשה דואר זבל והפוך את התגובה לשימושית. אם אתה יוצר ספאם, זה יהרוס את המוניטין שלך.

אינטראקציה עם הקהל שלך: אם הם משאירים תגובה, השב להערה. אם הם שולח דוא”ל, השב לדוא”ל שלך. תשמור עליהם והם ידאגו לך.

היכנס ל- YouTube: דרך יעילה מאוד לבנות מוניטין מומחה בענף שלך. דברו על בעיה בה אנשים רבים זקוקים לנקודות מבט נוספות.

ראיון עם אנשים בעלי השפעה: ראיין אנשים בעלי השפעה בתעשייה שלך, באמצעות סרטונים או טקסטים, ופרסם אותם בבלוג שלך.

הם גם יקדמו את פוסט הבלוג הזה.

פורומים – לעסוק בפורומים בענף שלך. שים קישור / באנר בחתימתך. היה אינפורמטיבי ועזור לאחרים, ותקבל תנועה.

חתימת דוא”ל – סביר להניח ששלחת דוא”ל לאנשים אחרים בענף שלך. הוסף את הבלוג שלך בחתימה שלך, כנראה שהם ילחצו עליו.

קידום צולב: תקשר עם אנשים בעלי השפעה אחרים בתעשייה שלך וקדמו זה את זה, באמצעות מנויים לדוא”ל, מדיה חברתית או אתרי אינטרנט.

אינפוגרפיקה -סביר להניח שתצטרכו לשלם על זה אלא אם תעצב אותם בעצמך.

הכן אינפוגרפיות אינפורמטיביות באיכות גבוהה שקשורות לנישה שלך, ושתפו אותן. שיטה יעילה מאוד.

נושאים טרנדיים – רשמו פוסטים בבלוג על נושאים טרנדיים, סביר יותר שאנשים יקראו אותם.

טיפים:

– אל תוותרו. יתכן שלא תתחיל לראות תנועה באופן מיידי, אך תמשיך לקיים אינטראקציה עם אנשים אחרים באזורך ובסופו של דבר תראה תנועה נכנסת לאתר שלך.

אל תנסה להכריח אנשים לבקר באתר שלך על ידי שליחת דואר זבל, מכיוון שזה הורג את המוניטין שלך.

– קבלת מנויים זה דבר יקר ביותר. אל תשלח אותם עם קישורים לפוסטים בבלוג שלך.

תקשרו איתם, תנו להם מתנות וגרמו להם להתאהב בתוכן שלכם. אתה רוצה שהם יצפו לקבל ממך דוא”ל.

– אם אתה עסק / שירות, שקול להשתתף בסמינרים / כנסים בענף שלך ולקיים אינטראקציה עם אחרים תוך כדי קידום אתר האינטרנט שלך.

למבקרים אלה יש בדרך כלל ערך גבוה מאוד.

– ריגול אחר המתחרים שלך. תראו איך הם מוכרים.

– השתמש ב- Google Analytics. גלה והתמקד במקורות התנועה שלך.

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

ברגע שתעשה זאת כראוי, תוכל לקבל תנועה רבה לאתר שלך ולהגדיל את בסיס הקהל שלך די מהר.

תנועה אורגנית היא אחד ממקורות התנועה הטובים ביותר שתוכלו להשיג.

קידום אתרים דורש זמן וסבלנות. אופטימיזציה למנועי חיפוש הוא תהליך אופטימיזציה לאתר שלך, כך שיהיה ידידותי יותר למנועי חיפוש, כך שתוכל להיות מדורג טוב יותר.

ישנם שני חלקים ל- SEO. החלק הראשון הוא קידום אתרים ON SITE. זהו התהליך של הפיכת האתר ומנועי החיפוש לתוכן שלו.

הכוונה לכתיבת פוסטים בבלוג ממושכים ואיכותיים, קישור פנימי וחיצוני (קישור לחלקים אחרים בבלוג שלך ואפילו לאתרים אחרים), מילות מפתח נכונות בכותרת ובתוכן שלך, ועוד ועוד.

החלק השני הוא SEO OFF SITE. החלק הזה הוא בניית קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלך.

יש המון דרכים בהן תוכלו לקבל קישורים נכנסים, אלה כוללים פוסטים לאורחים, פרופילי פורום, הערות לבלוגים, קישורים מבלוגים אחרים ועוד.

והכי חשוב לקרוא הרבה על קידום אתרים. בניית קישורים נכנסים רעים יכולה להרוג את האתר שלך במנועי חיפוש, וזה הדבר האחרון שאתה רוצה.

טיפים:

נסה למקד למילות מפתח עם זנב ארוך, בדרך כלל קל יותר לדרג אותן.

השתמש בכלי מחקר שונים למילות מפתח כדי לראות לאילו מילות מפתח עליכם לכוון.

– אם אתה משלם עבור קידום אתרים (שסביר להניח שתעשה זאת), אל תנסה לחסוך כסף על ידי מעבר לשירותים זולים יותר.

במשחק הזה “אתה מקבל את מה שאתה משלם עליו”.

– יש להגדיר נכון את הקישורים הקבועים שלך.

במקום שיהיה באתר.com/post1, יעיל יותר שיהיה כאתר site.com/your-title-goes-here.

איך אני מרוויח מהאתר שלי

בהתאם לענף שלך, ישנן מספר דרכים להתחיל לייצר רווחים מהאתר שלך.

כדאי לשקול לבדוק דרכים שונות ולראות מה מביא לך הכי הרבה כסף.

הייתי מציע לרגל אחר המתחרים שלך ותעשיות דומות אחרות, ולראות מה הם עושים וכך לשפר.

תוכניות חברות – הצע תוכן בעל ערך טוב יותר לקהל שלך על ידי הצעת חברות בתשלום.

אם לתוכן החינמי שלך יש ערך רב, הם יירשמו בשמחה לחברות בתשלום.

מוצר משלך – דרך נהדרת להרוויח כסף גדול. השיק מוצר משלך, בין אם זה דיגיטלי או פיזי.

Affiliate תוכנית שותפים : קדם מוצרים / שירותים אחרים עבור עמלה.

בהתאם לענף שלך, אתה יכול להירשם לרשת של CPA, קליקבנק, אמזון ורבים אחרים ולהתחיל לקדם. (אתה יכול גם לקדם באמצעות רשימת הדוא”ל שלך)

Google AdSense – אתה מקבל תשלום עבור כל פעם שמישהו לוחץ על המודעה שלך.

מכירת שטח באנר – אם יש לך בלוג עם מעט תנועה, אתה תמיד יכול להרוויח כסף נוסף על ידי מכירת שטח הבאנר שלך.

BuySellAds (שוק חללי באנר) מאפשר לך להעלות את הבאנר שלך להשכרה. אתה בוחר תמחור משלך.

טיפים:

– השווה בין מקורות שונים כמו מכירת חללי באנר לעומת שימוש ב- Adsense, ראה מה מביא לך יותר כסף.

– הפוך את האתר שלך להראות מקצועי, אל תציב מודעות בכל מקום, זה יהרוג את הקהל שלך.

– אם תחליט לבנות תוכנית חברות או מוצר משלך, שקול לפתוח תוכנית שותפים.

מיטוב שיעורי המרות (CRO)

אני מאוד אוהבת ונהנית לעשות אופטימיזציה לאתרים לשיעורי המרה טובים יותר. התוצאות מהירות, כך שאתה יודע שאתה מצליח. 

אם אתה עושה בלוגים, זה עדיין חשוב, אבל זה בעיקר מתמקד בדפי נחיתה של חברות / שירותים.

לבדוק לבדוק ולהמשיך לבדוק. אתה תמיד יכול לייעל את זה טוב יותר להמרות נוספות.

מומחים גובים סכום גדול של כסף כדי לייעל את דף הנחיתה שלך, מכיוון שהוא יכול להביא מכירות רבות יותר, במיוחד אם דף הנחיתה שלך לא טוב.

יהיה עליכם לבצע בדיקות מפוצלות A / B על דברים כגון באיזו כותרת להשתמש, היכן למקם את לחצני הקריאה לפעולה (CTA) ועוד ועוד.

ישנם כלים שימושיים בחוץ שיכולים לומר לך היכן אתה צריך לשים יותר דגש.

Google Analytics – חובה חובה למעקב מאיפה באים המבקרים שלך, משך הזמן שהם מבלים באתר שלך, קצב הניתור ותכונות מגניבות רבות אחרות.

KISSmetrics – בבעלות ניל פאטל, מומחה CRO. מציע הרבה תכונות נהדרות כמו דוחות משפכים, בדיקת פיצול A / B, דוחות הכנסות עם ערוצים ויכולת לראות כיצד ההתנהגות משתנה לאורך זמן.

HotJar – מוצר מדהים. מציע מפות חום, הקלטות, משפכים, טפסים, סקרים ועוד.

אני מאוד אוהבת אותו. הוא נותן לך ניתוח מעמיק של התנהגות הקהל שלך באתר שלך.

KingSumo – כותרות חשובות ביותר. זה הדבר הראשון שאדם קורא בדרך כלל באתר שלך, אז כדאי לך לנסות ולבדוק כותרות שונות. KingSumo מציע בדיוק את זה.

 Optimzely- מוצר נהדר לבדיקות מפוצלות A / B. בבעלות שני מנהלי מוצר לשעבר של גוגל.

Qualaroo – תובנות בהתאמה אישית, שואלות את הלקוח שלך מדוע החליטו לא לקנות, וכל שאלה אחרת שתרצה.

LivePerson / Zopim – שתיהן שיחות תמיכה חיות. דרך נהדרת לתקשר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך ולהראות את תמיכת הלקוחות הטובה שלך.

טיפים:

– אם אין לך תנועה רבה כל כך, עליך לשקול לבדוק אותה זמן רב יותר כדי שיהיו לך נתונים מדויקים יותר. ככל שאתה בודק יותר, הנתונים מדויקים יותר.

– ריגול אחר המתחרים שלך, ראה מה הם עושים, בדוק ושפר.

מסקנה

אתה יכול ליצור אתר אינטרנט די מהר.

העלות תלויה באיכות ובגורמים אחרים. חיוני שיהיה דומיין קל וקצר לזכור, מכיוון שעליך לזכור שקהל היעד שלך יכול אפילו לערב מדינות אחרות.

כשמדובר באחסון אתרים, iPage היא ההמלצה האישית שלי, מכיוון שאתה מקבל גם שם אחסון בחינם, כמו גם תכונות מצוינות ושווי של 500 דולר.

הפלטפורמה לבחירה תלויה בעסק שלך. עם זאת, אני מציעה להשתמש ב- WordPress, מכיוון שהוא קל מאוד לשימוש וישנם הרבה נושאים ותוספים זמינים לשיפור הבלוג שלך.

אז שיהיה בצלחה 🙂

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!

הפוסט הבאRead more articles