כמה מילים על הלקוח

חנות האופנה Trash TLV מייבאת מותגי אופנה באופן בלעדי ומשווקת למפיצים שונים בארץ. החנות עובדת חזק ברשתות החברתיות ובנתה סביבה קהילה גדולה של לקוחות. לחנות יש עמוד פייסבוק, עמוד אינסטגרם ובעבר גם חנות אונליין.

מה היו המטרות

אנחנו פגשנו את Trash TLV עוד בתחילת הדרך בשנת 2013 בתקופה שאינסטגרם עדיין היה בחיתוליו. המטרה הייתה להקים אתר אינטרנט ולייצר נוכחות דיגטלית ברשתות החברתיות. להקים מערך נוח לניהול ומעקב במשרדי החנות ועוד כמה דברים על הדרך כגון כתובות אימייל משרדיות וניהול שוטף של כל הדבר הזה.

אז מה עשינו פה

הקמנו אתר אינטרנט על בסיס מערכת מג׳נטו (האתר היום לא פעיל, הלקוח בחר להוריד אותו מסיבות שלו), עיצבנו מחדש את עמודי הסושיאל של החנות והתחלנו לתחזק את הערוצים האלו באופן שוטף. יצירת התכנים הקריאייטיב היו תמיד בשיתוף פעולה מול הלקוח וכך בעצם לאורך הזמן הצלחנו לחזק את הנוכחות הדיגיטלית של החנות והמותג ובנינו קהל לקוחות ממוקד. עשינו מסעות פרסום בגוגל לקולקציות חדשות, עשינו פרסום באינסטגרם ופרסום בפייסבוק וכל זה תחת אסטרטגיה שיווקית נכונה וניהול תקציבים חכם, דבר שהוביל לתוצאות מקסימליות והגדלת המכירות בחנות.

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!

Digitaiadmin

Share
Published by
Digitaiadmin

Recent Posts

קידום אתרים ב-2024 ככה תעשו את זה נכון

קידום אתרים, או בשמו המקצועי SEO, הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט על מנת…

4 חודשים ago

פרסום עסקים בגוגל – מדריך מעודכן ל-2020

פרסום עסקים בגוגל היא דרך חסכונית לפרסם את העסק שלכם עבור תשלום פר קליק שעוזרת…

4 שנים ago

שיווק במדיה חברתית – 10 טקטיקות שעובדות

האם אתה מוכן לקחת את הטקטיקה השיווקית שלך במדיה החברתית לשלב הבא? מדיה חברתית ועסקים…

4 שנים ago

פרסום דיגיטלי לעסקים קטנים – 5 יתרונות מובילים

עסק קטן ללא אסטרטגיית פרסום דיגיטלית הוא כמו ספינה ללא קפטן. נשמע כמו הגזמה? לא…

4 שנים ago

5 טיפים לדירוג ראשון בגוגל – איך להשתמש בטכניקות SEO לדירוג גבוה בגוגל

המטרה הסופית שלך בשימוש ב- SEO צריכה להיות לעבור לדף התוצאות הראשון של מנועי החיפוש…

4 שנים ago