מדריכים, טיפים וקייס סטאדי שמקבלים רק החברים שלנו, הצטרפו לניוזלטר וקבלו גם אתם.
אתם מוכנים? כי הרשימה הזאת על קידום אתרים הולכת להפתיע אותכם, אתם תהיו אסירי תודה שקראתם. כל עסק צריך להשקיע בקידום אתרים (SEOׂ).
קידום אתרים הוא תהליך אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך, למקסום התנועה האורגנית ממנועי חיפוש.
מנועי החיפוש המובילים היום הם גוגל, יוטיוב, בינג ויאהו.
מאמר זה הוא אזהרה לכל מי שאין לו אסטרטגיית קידום אתרים יעילה.
אתה עושה טעות אדירה אם לא תיקח את כל הטיפים שתקבל כאן על קידום אתרים.
אתה בעצם מפסיד כסף בכל יום שהאתר שלך לא מותאם למנועי החיפוש.
הנה למה…
יש יותר משני מיליארד אנשים ברשת. 93% מהפעילויות המקוונות מתחילות במנוע חיפוש.
יש 40,000 חיפושים בכל שנייה, ו -3.5 מיליארד חיפושים ביום.
קיימות מיליוני הזדמנויות לעסק שלך להימצא במנועי חיפוש.
אחד היתרונות החשובים ביותר של קידום אתרים הוא שהלקוחות שלך משתמשים במנועי חיפוש מדי יום.
תנועה לאתר שלך במנועי חיפוש היא התנועה הטובה ביותר.
למה? אנשים מחפשים למעשה את הבעיה שאתה פותר.
אתה יכול "למשוך" תנועה לעסק שלך. אתה לא צריך "לדחוף" פרסומות כדי לשכנע אנשים לקנות.
עצם תנועת החיפוש מראה שיש התעניינות במוצרים ובשירותים שלך. זו הסיבה שתעשיית SEO שווה 65 מיליארד דולר.
סביר להניח שתנועת SEO תומר יותר ממקורות תנועה אחרים. לתנועת החיפוש יש את שיעורי ההמרות הטובים ביותר עבור רוב האתרים. על ידי מיקום האתר במנועי החיפוש אתה תשיג המרות נוספות.
קידום אתרים הוא לא מיתוס. אתה תגדיל את הלידים והמכירות שלך אם תציע מוצר או שירות בר-קיימא. עם זאת, עליכם להשקיע באסטרטגיית קידום אתרים הטובה ביותר. עם קמפיין SEO מנצח, העסק שלך יהיה בדרך להמרות גבוהות יותר.
יתרון נוסף של SEO הוא שהוא "חינם". זה הרבה פחות יקר מאשר פרסום מודעות למשיכת לקוחות. העלויות היחידות ב- SEO הן העלויות להעסקת חברת ה- SEO הטובה ביותר. אלא אם כן יש לך ניסיון בתחום קידוד אתרים ואלגוריתמים של גוגל, תצטרך חברת SEO או סוכנות שתגדיל את הדירוג שלך ותקצור את היתרונות של SEO.
אתה לא צריך לפרסם אם יש לך עמדות SEO חזקות. אתה יכול להגדיל את התנועה באתר שלך בלי שתצטרך לשלם על כל קליק. אסטרטגיית קידום אתרים יעילה יכולה לסייע לך להחליף את כספי הפרסום שלך ולהשקיע אותם בתחומים אחרים שיהיו יעילים יותר.
קידום אתרים עובד 24/7. הוא לא ישן. כן, זה עוד אחד היתרונות של SEO. הדירוג שלך לא נעלם בן לילה. אתה יכול להגדיל את התנועה באתר שלך כל היום ובכל יום. ברגע שתהיה מדורג גבוה במנועי חיפוש, הם יקדמו את העסק שלך בזמן גם שאתה ישן.
אנשים סומכים על גוגל. הם משתמשים בו כל יום כדי למצוא את מה שהם מחפשים. בדירוג גבוה במנועי חיפוש העסק שלך יבנה אמון ואמינות בקרב הקהל שלך. למעשה, 37% מהקליקים במנועי החיפוש נמצאים ברישום האורגני הראשון.
קידום אתרים הוא אסטרטגיה לטווח הארוך. זה יכול לקחת 6-12 חודשים עד שתראה דירוג אופטימלי. עם זאת, כמו שלוקח זמן לעלות בדירוג, גם לוקח זמן לרדת בדירוג. ברגע שנמצאים בתוצאות הראשונות, לעתים רחוקות אתה זז למטה. הסיבה היחידה שזה ישתנה נובעת מהגברת תחרות ה- SEO או שינויים באלגוריתם של גוגל.
הלקוחות שלך משתמשים במנועי חיפוש כדי לחקור. הם משתמשים בממצאים שלהם כדי לעזור להם לקבל החלטות מושכלות על אפשרויות זמינות.
דירוג SEO גבוה מאפשר לך ללמד לקוחות פוטנציאליים. זה בונה בעקיפין אמון, אבל הכי חשוב עוזר להם לקבל החלטה מושכלת.
SEO משפיע באופן משמעותי על החלטות רכישה.
זה בגלל האמון המפותח והאמינות המוזכרים בנקודות הקודמות. השתמש ב- SEO כדי לשפר את ההמרות שלך על ידי השפעה משמעותית על החלטות הרכישה של אלו שאיתם בנית אמון ואמינות באינטרנט.
SEO יסייע לאנשים להיות מודעים למותג שלך. מודעות חשובה מכיוון שמבקרי האתר שלך לא תמיד מוכנים לרכישה. עם זאת, ברגע שהם מודעים להצעות שלכם, הם עשויים לרכוש בעתיד הקרוב.
בעוד המודעות שלך עולה, SEO בו זמנית יגדיל את נקודות הייחוס של הלקוחות שלך. ייחוס הוא כמות הפעמים שהקהל שלך רואה את המותג שלך. ככל שראה ונחשף יותר פעמים, כך גדל הסיכוי שהוא ירכוש מהעסק שלך. דירוגים חזקים של קידום אתרים יעזרו לכם להגדיל דרמטית את נקודות המגע שלכם עם קונים פוטנציאליים.
SEO "שובר" פרסום בתשלום. הסיבה לכך היא שרשימות קידום אתרים אורגניות מקבלות 90% מהקליקים. משתמשים רבים במנועי חיפוש נוטים לדלג על פרסומות בתשלום. ככל הנראה זה נובע מהאמון שלהם באלגוריתם של גוגל.
על ידי השקעה ב- SEO, סביר להניח שתשיג יותר תנועה משאר המפרסמים באותן מילות מפתח.
אחד היתרונות של SEO שהוא יגדיל את הפניות לאתר שלך. תוכלו להשיג הפניות נוספות לאתר ממנועי חיפוש. בנוסף, סביר להניח שמבקרי האתר שלך יפנו וימליצו על האתר שלך למשפחה וחברים. נוכחות חזקה של קידום אתרים מגדילה הפניות לאתר פשוטו כמשמעו.
קידום אתרים ניתן למדידה. אתה יכול למדוד את ההמרות שלך ואת מקור ההמרות. אתה יכול למדוד את ההתקדמות של דירוג האתר שלך והתנועה האורגנית. בעזרת הכלים הנכונים (או חברת קידום אתרים) תוכל למדוד אילו מילות מפתח הן החשובות ביותר לעסק שלך.
הלקוחות שלך עושים מחקר מקוון לפני שהם מבקרים בחנות שלך? ברור שכן!
רוב האנשים עושים את המחקר שלהם באופן מקוון, קידום אתרים גם מכיר מכירות לא מקוונות.
הסיבה לכך היא שהם משתמשים במנועי חיפוש כדי לבצע את המחקר שלהם, אך עשויים לבקר בחנות שלך או לבצע שיחת טלפון כדי לרכוש את המוצרים שלך בפועל. לכן, SEO היא תורמת עיקרית להנעת מכירות לא מקוונות.
המחיר הממוצע לקליק (עלות לקליק) בהתחשב בכל הענפים הוא 2.32 דולר. למה לבזבז כסף כדי שניתן יהיה לראות דף כשאתה יכול לפלס לעצמך את הדרך בתוצאות החיפוש האורגניות באמצעות SEO יעיל?
אחרי שתהיה מדורג גבוה במנועי חיפוש, לא תצטרך לשלם עבור קליקים ממנועי חיפוש. וכבר לא תצטרך לדאוג לתקציב PPC שלך. השהה את מסעות הפרסום שלך ב- PPC ותן לדירוג SEO להביא תוצאות נוספות.
"הרוג או תהרג". הלקוחות שלך מתחילים את מסע האינטרנט שלהם באמצעות חיפוש.
המתחרים שלך משתמשים בחיפוש כדי להרחיב את העסק שלהם.
על סמך מחקר שנערך לאחרונה, 61% משווקים הצהירו כי מיטוב האתר שלהם הוא בראש סדר העדיפויות שלהם.
במוקדם או במאוחר, אם אינך משתמש בחיפוש כדי להרחיב את העסק שלך, לא יהיה לך עסק!
אם יש לך עסק קטן, אתה עשוי לגלות שקשה להוציא מתחרים גדולים יותר ב- AdWords.
עם זאת, אסטרטגיית קידום אתרים יעילה עשויה להיות הדרך שלך להשיג דירוג גבוה יותר.
בעוד שחברות גדולות מסתמכות על פרסום, תוכלו לסמוך על אסטרטגיית קידום אתרים מנוסה בכניסה לדלת האחורית לרכישת לקוחות.
השג נתח שוק בכך שאתה הראשון. אם האתר שלך באפשרות הראשונה, הלקוחות שלך לעולם לא יידעו על מאות האלטרנטיבות האחרות. אלא אם כן הם גולשים לעמוד 10 בגוגל. אבל אנחנו יודעים שזה לא יקרה. למה? מכיוון ש 75% מהמשתמשים אף פעם לא גולשים מעבר לדף הראשון של תוצאות החיפוש.
SEO יסייע לכם לפרוץ לשווקים חדשים. כשהאתר שלך מותאם, אתה יכול להתחיל להרחיב את האתר שלך כך שיתמקד במילות מפתח אחרות.
מילות המפתח שתבחר יכולות להיות מוצרים או שירותים חדשים שאתה מציע. אתה יכול לסמוך על מנועי החיפוש שיעבירו תנועה להצעות החדשות שלך, ויסייעו לך להיכנס לשווקים חדשים.
אחד היתרונות הבולטים של SEO הוא העובדה שהעסק שלך הופך ליותר חשוב ככל שדירוגי ה- SEO שלך עולים. אם אתה נמצא בשוק למכור את העסק שלך, קונים רבים ימצאו דירוג SEO חזק כנכס בלתי מוחשי בעל ערך. זה ככל הנראה מכיוון שדירוגי SEO נוטים להחזיק בערכם וקיימים לאורך שנים.
קידום אתרים הוא שיווק מקוון. כל פעילויות השיווק המקוון בדרך כזו או אחרת יכולות לתרום לדירוג SEO שלך. עיצוב אתרים, שיווק תוכן, שירותי שיווק במדיה חברתית ופרסום מקוון משפיעים על קידום אתרים. ברגע שכל הפעילויות משולבות, דירוג ה- SEO שלך עולה.
קמפיין שיווקי משולב משפיע על דירוג SEO. לא רק שזה משפיע על דירוג SEO שלך, אלא שההחזר על ההשקעה הכוללת שלך מכל פעילויות השיווק שלך יהיה גבוה יותר.
על פי המחקרים האחרונים שנערכו, הוא מראה שתנועה אורגנית יכולה לגרום ליותר מ- 40% מההכנסות העסקיות. בנוסף, בחיפושים מקומיים יש יותר מ- 18% מהרכישה שנעשתה באותו יום.
קידום אתרים הוא האסטרטגיה יחסי ציבור החדשה. כדי להיות מדורג גבוה במנועי חיפוש עליכם להיות בעלי קישורים נכנסים איכותיים לאתר שלכם. קישורים נכנסים הם קישורים מאתרים חיצוניים המקשרים לאתר שלך. ככל שיש לך יותר, האתר שלך רלוונטי יותר. ככל שהאתר שלך רלוונטי יותר, כך אתה גבוה יותר. רכישת קישורים נכנסים איכותיים עשויה לדרוש פרסום. ככל שיש לך יותר פרסום, יש לך הזדמנויות רבות יותר. השניים עובדים יד ביד.
SEO מגדיל את מספר העוקבים ברשתות החברתיות. כשמבקרים חוקרים את האתר שלך, הם עשויים ללחוץ על אייקוני המדיה החברתית שלך כדי לעקוב אחריך. קמפיין יעיל לקידום אתרים יפיק אלפי מבקרים באתר, אותם תוכלו לצפות לתרגם לאחוז קטן יותר של עוקבים.
אחד היתרונות של SEO שכנראה תרצה להשיג הוא הגדלת הרשמות למנויים בדוא"ל. אם יש לך טופס הרשמה לניוזלטר בדוא"ל באתר שלך, אתה יכול לצפות למנויים רבים יותר ככל שהדירוג שלך יעלה.
הסיבה לכך היא שאתה צובר יותר תנועה וחשיפה לאתר שלך. לקבלת תוצאות מיטביות, ספק תמריץ באתר שלך לאנשים המנויים לניוזלטר שלך.
ככל שהדירוג של האתר שלך עולה במנועי חיפוש, כמה דברים יקרו. הדירוג האישי של הבלוג שלך בגוגל יעלה.
ולבסוף, סביר להניח שתשיג יותר תנועת הפניות מהאתר שלך על ידי קידום הבלוג שלך בכל אתר אינטרנט שלך.
דירוג קידום אתרים גבוה ישפר את שיעור הקליקים של האתר שלך. או להפך. עליך להיות בעל שיעור קליקים גבוה כדי לשפר את ה- SEO שלך.
שיעור הקליקים הוא כמות האנשים שלוחצים על האתר שלך לחלק בכמות האנשים אליהם הגעת.
ככל ששיעור הקליקים שלך יעלה, כנראה שגם זמן השהייה באתר יגדל. זאת אומרת כמה זמן המבקרים באתר נשארים באתר שלך.
ככל שהמבקרים שלך נשארים יותר זמן, כך סביר שהם יקנו. בנוסף, זה יעצים גם את דירוג ה- SEO שלך.
SEO יאלץ אותך להפוך את אתר האינטרנט שלך לבטוח ומאובטח. זה יגן על המבקרים באתר שלך מפני וירוסים והונאות.
במקביל, זה יגביר את הדירוג שלך, אתרים מאובטחים ישפיעו באופן משמעותי על דירוג SEO שלך.
כשאתה עובד על הגדלת SEO באתר שלך, תשפר את מהירות האתר שלך. אתרים מהירים יעזרו לכם להציע את חוויית המשתמש הטובה ביותר למבקרים שלכם.
בנוסף, דירוג SEO גבוה יהיה מקביל לאתרים מהירים יותר.
כמו שאפשר לראות מהנקודות האחרונות, SEO ישפר את חוויית המשתמש הכוללת של אתר האינטרנט שלך.
חשוב לזכור כי המטרה של גוגל היא לספק רלוונטיות למשתמשים שלהם.
כדי להיות מדורג גבוה בגוגל, האתר שלך חייב להיות רלוונטי. על מנת להיות רלוונטיים תצטרכו להציע חווית משתמש ברמה גבוה מאוד
ההוצאות על קידום אתרים צפויות להיות גבוהות מהוצאות פרסום מקוונות.
SEO צומח מסיבה אחת. זה פשוט עובד. לעסק שלך יש הזדמנות לקפוץ על ההזדמנויות ש SEO מותם לך לפני שגם זה יהפוך לרווי מדי והתחרות תהיה קשה בהרבה יותר.
הנייד הוא העתיד של העולם המקוון. 50% מכל משתמשי האינטרנט הם בניידים.
ככל הנראה זה ימשיך לעלות. על ידי אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך לקידום אתרים, אתה מכין את עצמך לדור השיווק הבא. האתר שלך חייב להיות ידידותי לנייד.
מנועי חיפוש יעדיפו את אתר האינטרנט שלך בגלל האופטימיזציה של האתר שלך לנייד.
ישנם 250 מיליון אתרים באינטרנט. האדם הממוצע לעולם לא יהיה מודע לרוב הדברים שלאינטרנט יש להציע.
דירוגים גבוהים יותר של קידום אתרים יעזרו לכם להתבלט ממיליוני האתרים האחרים.
קידום אתרים מבוסס על מילות מפתח. המשמעות היא שהתוצאות מופיעות על סמך מילות המפתח שאנשים מחפשים. היתרון כאן הוא שתגיע לאנשים שמחפשים בדיוק את מה שהעסק שלך מציע.
יכולת המיקוד לפי מילות מפתח של SEO היא אחת הסיבות העיקריות לכך שהיא מספקת את התנועה המתאימה ביותר לאתר האינטרנט שלך.
האנשים שמבקרים באתר שלך לא באים סתם. יש להם בעיות אמיתיות. הם מחפשים תשובות, ולחצו על האתר שלך מכיוון שהם חושבים שיוכלו למצוא אותה בעסק שלך.
וזה אחד היתרונות של SEO. כל עוד תוסיף ערך ותבין את הלקוחות שלך, תהיה לך הצלחה עם קידום אתרים.
SEO יכול ממש להכפיל את היקף העסק שלך. SEO חושף אותך לכל השוק של אנשים שמחפשים את השירותים או הצורך שאתה עונה עליו בכל העולם.
אתה יכול להתרחב לחלקים אחרים של העולם באמצעות אסטרטגיית קידום אתרים יעילה. העולם הופך לשוק שלך עם אסטרטגיית קידום אתרים יעילה.
קידום אתרים זול יותר מפרסום כשהמטרה היא להגדיל את ההמרות שלך.
לאחר שתדרג את מספר 1 בגוגל, האתר שלך יקבל אלפי צפיות בחינם לאתר שלך.
היתרונות של SEO הם אינסופיים. SEO היא ההשקעה השיווקית החכמה ביותר שתוכלו לעשות.
זהו נכס לטווח הארוך לעסק שלך. זה מייצר תנועה, לידים ומכירות. זה לא דורש שום פרסום. הלקוחות שלך מחפשים את זה ברגע זה.
אם אתה רוצה להרחיב את העסק שלך בלי להשתמש בדרכי פרסום אחרות של "דחיפה", השקע היום בקמפיין קידום אתרים.
קידום אתרים, או בשמו המקצועי SEO, הוא תהליך של אופטימיזציה של אתר אינטרנט על מנת…
פרסום עסקים בגוגל היא דרך חסכונית לפרסם את העסק שלכם עבור תשלום פר קליק שעוזרת…
האם אתה מוכן לקחת את הטקטיקה השיווקית שלך במדיה החברתית לשלב הבא? מדיה חברתית ועסקים…
האם אתה מוכן לקחת את הטקטיקה השיווקית שלך במדיה החברתית לשלב הבא? מדיה חברתית ועסקים…
עסק קטן ללא אסטרטגיית פרסום דיגיטלית הוא כמו ספינה ללא קפטן. נשמע כמו הגזמה? לא…
המטרה הסופית שלך בשימוש ב- SEO צריכה להיות לעבור לדף התוצאות הראשון של מנועי החיפוש…