טיפים וטכניקות לבניית קישורים

SEO כמו מקצוען טיפים וטכניקות לבניית קישורים

בניגוד למאמרים אחרים שקראתם, בניית קישורים אינה מתה. 

למעשה, היא חיה ובועטת, רק בצורה מחודשת. מה שאומר שברור שהטיפים והטכניקות לבניית קישורים ישנים ומיושנים אינם פועלים.

 

אם ברצונך לנצל היום טיפים לבניית קישורים מעשיים, תצטרך להתעדכן בכללים החדשים שנקבעו על ידי גוגל ומנועי חיפוש אחרים.

 

עכשיו, לפני שאנחנו באמת מגיעים לחלק “הבשרי” בטיפים לבניית קישורים ונבין איך ליישם אותם, בואו נבדוק ראשונה …

מה הכוונה ב”קישורים נכנסים “?

עסקים רבים כיום אינם ברורים לגבי קישורים ואיך להשיג קישורים לעסק. 

במילים פשוטות, קישור אחורי הוא כל קישור שמוצב באתר חיצוני אחר. מכאן המונח “קישורים יוצאים” או “קישורים חיצוניים”.

 

המטרה שתצטרך להיות היא להשיג כמה שיותר קישורים רלוונטיים במקום לקבל קישורים מכל מקום. 

זכור שקישורים אלה צריכים להיות ממקורות מכובדים. כשמדובר בדירוג מקוון והרשמת גוגל, הרלוונטיות יחד עם האיכות היא המפתח.

 

מה הופך קישורים נכנסים לכל כך חשובים?

גוגל לא הייתה מנוע החיפוש הראשון, מכיוון שהיו כבר שחקנים גדולים באינטרנט שעזרו לאנשים למצוא אתרים בשנות ה -90. עם זאת, מכיוון שהאינטרנט לא היה גדול כמו שהוא כיום, הם פשוט דירגו אתרים מבוססים בלבד על התוכן ושום דבר אחר.

 

כיום גוגל פועלת אחרת. עם האלגוריתם הפופולרי של PageRank, יש להם כוח רב יותר מכל מנועי חיפוש אחרים. חמושה בטכנולוגיה מתקדמת, גוגל לא רק שניתחה את תוכן העמוד, אלא גם נתנה עדיפות למספר האתרים המקשרים אליו.

4 טיפים איך לא לבנות קישורים מזיקים

 לפני שנבדוק איך תוכל להשיג קישורים נכנסים לאתר שלך, חשוב לדעת מאיזה סוג קישורים נכנסים עליך להימנע בכל מחיר.
אין אף אחד שעוצר אותך באופן פעיל לקבל קישור אחורי מכל מקום וכאן טמון הסיכון.
אם תחליט ללכת עם קישורים מהסוג הלא נכון, יהיה לך סיכוי גבוה יותר להיענש על ידי Google. תלוי עד כמה קישורים אלה גרועים, אתה יכול לקבל אלגוריתם או עונש ידני.
אז וודאו ש…
 
  1. אמור לא לרוב הקישורים הלא רלוונטיים
 
אמנם אי אפשר להיות בטוחים במאה אחוז מקישורים לא רלוונטיים, אך עליך לפחות לנסות להתרחק מהרוב. התמקדו בכך שיהיו רלוונטיים לבניית הקישורים שלכם, ככל האפשר.
 
  1. אמור לא לרשתות ציבוריות
 
קנייה של קישורים נכנסים קלה באינטרנט, במיוחד מרשת ציבורית. וזה מה שעושה אותם רעים. 
לא תמצא שהרשתות האלה קוראות לעצמן ציבוריות, אבל זה מה שהן. שום “רשת בלוגים פרטית” אינה מפרסמת בשטח פתוח.
 
הדבר שיש להבין כאן הוא שרשתות ציבוריות גרועות לבניית קישורים. 
לא רק בגלל שהם נשמעים לא אתיים, אלא גם בגלל שגוגל מעולם לא העדיפה אותם. 
למעשה, כל אתר הממנף רשת כזו נכנס לספרים הגרועים של גוגל. 
 
גוגל יודעת בדיוק איך לזהות את הרשתות הציבוריות הללו, בגלל הדגלים האדומים האלה.
 
דגל אדום מס ‘1: אתה מוצא מספר עצום של קישורים יוצאים בדף הבית של רשתות אלה, וגוגל יודעת שדף הבית הרגיל לא יקשר ל50-60 אתרים.
 
דגל אדום מס ‘2: קישורים יוצאים אלה אינם רלוונטיים כלל לרשת, וגם לא זה לזה. יתכן שתמצאו קישור לאתר הימורים לצד קישור לבלוג כושר.
 
דגל אדום מס ‘3: מרבית התוכן המתפרסם ברשתות אלו חי בעידן שלפני גוגל-פנדה. 
 
  1. אמור לא לביצוע תגובות בבלוג
 
כפי שנבדוק יותר בפוסט בבלוג זה, הערות בלוגים לבניית קישורים אינן דבר רע. זה רק רע כשאתה עושה את זה לא נכון.
 
בלוג שמקבל קישורים לביצוע-עקוב בתגובה. מספר עצום של קישורים יוצאים שאינם רלוונטיים הוא דגל אדום גדול.
 
באופן קפדני, אינך מעוניין בקישור שלך באותו אזור של קישורים נכנסים אלה. ככל שתמנעו מסביבה כזו, כך הדבר טוב יותר עבור SEO של האתר שלכם.
 
  1. אמור לא לקישורי סרגל הצד / כותרת תחתונה
 
אנשים עשויים לטעון כי אין שום דבר רע בלהניח את הקישור שלך בסרגל הצד או בכותרת התחתונה. עם זאת, עדיין קיים סיכון במקום כזה של קישורים מכיוון שהם נראים כמו קישורים ממומנים / בתשלום. 
גם אם כוונתך אמיתית, לגוגל לא היה מושג.
 
כמו כן, זה מנוגד לחוקי גוגל למכור כל סוג של קישורים נכנסים, אבל זה בדיוק מה שהספקים עושים. 
רוב הסיכויים שרוב האתרים הללו אינם רלוונטיים לקישור שלך. עם זאת, זה לא מונע מהספק לומר כן כמעט לכל הצעה שעושה את דרכה למען הכסף.
 
בואו נבחן עצות לבניית קישורים בהן תוכל להשתמש היום כדי לשפר את דירוג מנועי החיפוש באתר שלך …
 

# 1: בנה קשרים אמיתיים

עם עליית הרשתות החברתיות והשיווק המשפיע, חשיבותה של בניית מערכות יחסים גדלה. 
אם אתה רוצה לשרוד באופן מקוון ולגרום לעסק שלך לצמוח, אתה זקוק למערכות יחסים. 
אם אתה רוצה להשיג יותר מניות חברתיות, אתה צריך לבנות מערכות יחסים. 
ואם אתם רוצים קישורים בכמות טובה ובאיכות גבוהה, ניחשתם נכון, עליכם להשקיע בבניית מערכות יחסים.
 
רוב החבר’ה המקוונים של SEO אשר אינם מתמקדים בטיפים וטכניקות כאלה לבניית קישורים, מכיוון שהם מכוונים לכיוון הלא נכון. 
 
לא תצטרך אפילו לבקש קישור כשיש לך מערכות יחסים נכונות. בכל מקרה תמשוך אותם. 
כמובן שהתנאי לזה שאתה מפרסם באופן קבוע תוכן באיכות גבוהה המספק ערך אמיתי.
 
מכיוון שרוב מערכות היחסים הטובות מתחילות במה שאתה יכול להציע לאדם האחר, אתה צריך להתמקד בנתינה בשלבים הראשונים. בלוגרים ומשפיעים ישמחו לעזור לכם ברצון.
 
הצעד הראשון לבניית מערכות יחסים נהדרות הוא למצוא אנשים גדולים (ורלוונטיים) שאפשר להתחבר אליהם. בין אם אתה גוגל או מחפש אותם בטוויטר תלוי בך.
 
לאחר שרשמתם את רשימת הבלוגרים והמשפיעים שאתם רוצים להתקדם איתם, התחברו אליהם במדיה החברתית.
 
עקוב אחריהם בלינקדאין / טוויטר
תעשה לייק לטקסט שלהם בטוויטר
הגב על פוסטים בבלוג שלהם ועל עדכוני סטטוס בפייסבוק
השב לתגובותיהם.
שאל אותם שאלות
 
או אם אתה מוצא בלוג או פורום הרלוונטי לנישה שלך, אתה יכול לחפש פוסטים או אשכולות שבהם אתה יכול להצטרף לדיון. 
הקפד לספק ערך בתשובות או בתגובות שלך. בדרך זו, לא תצטרך לדאוג כשאתה מחזיר קישור רלוונטי לאתר שלך.
זהו תהליך איטי אך מוכח לבניית מערכות יחסים טובות וראויות. 
כאשר אתה מרגיש שאתה חולק את הוויב הנכון עם אדם מסוים, אתה יכול לפנות אליו באמצעות הדוא”ל. 
זה אולי לא יביא לך המון קישורים, אבל זה יביא לך את הטובים ביותר.
 

מס ‘2: בקש קישורים נכנסים

בניית קישור איכות לא חייבת להיות מורכבת. 
למעשה, לפעמים זה פשוט כמו לבקש מבלוגרים או אתרים רלוונטיים אחרים לקשר אליכם. 
לא משנה אם האתר שלך חדש או אם אתה מכיר מעט אנשים בנישה שלך. 
אתה תמיד יכול לגשת לאתרים קטנים ובינוניים שכבר קישרו לאתרים הדומים לשלך.
 
כמו כן, קישור זה לא בהכרח צריך להיות מוטמע בתוכן. אם אתה יכול לקבל קישור הקשר, נהדר. 
אם לא, תוכלו אפילו לבקש קישור בדף המשאבים או בדף רלוונטי אחר באתר.
 
העניין הוא שכל עוד אתם מתקשרים עם אתרים רלוונטיים מבלי להיות ספאם, עליכם לקבל תגובה חיובית. 
אם הדף שאתה בונה קישורים מציע הצעות ערך לקהל שלהם, רבים מהם ישמחו לקשר אליך.
 

מס ‘3: צור ופרסם תוכן מחקרי

מדברים על טיפים לבניית קישורים, איך נשכח תוכן מחקרי?
 
אם יש סוג אחד של תוכן שקשה ליצור אך יש לו הזדמנות גבוהה להשיג קישורים נכנסים, יש לחקור את התוכן בצורה של ספרים אלקטרוניים, דוחות ומאמרים. 
בהשוואה לתוכן רגיל, זה ברמה אחרת בגלל הערך שהוא מספק לקוראים.
 
הבלוגים המצליחים ביותר בימינו מבלים זמן ביצירת תוכן המגובה במחקר אמיתי. 
מה שלא רק הופך את התוכן שלהם לאמין, אלא גם מושך אליו קישורים נכנסים. 
העובדה היא, שתוכן מחקר טוב, לא יתעלם מאתרים שרוצים לקשר לתוכן מעולה.
סוגי תוכן היעלים ביותר לבניית קישורים
הרעיון הוא ליצור תוכן המציג את תחום ההתמחות של המותג שלך. 
המטרה שלך צריכה להראות לקוראיך שמה שאתה אומר הוא העסקה האמיתית ונתמך על ידי נתונים עובדתיים. עם זאת, אין זה אומר שהתוכן שלך צריך להיות טכני מדי. כתוב בשפה שהקהל שלך יכול להבין ולהתחבר אליה.
 
כדי להבטיח שהתוכן שלך לא ייפול בצד המשעמם, הקפד לכלול אלמנטים חזותיים שיעזרו לקוראים להבין את הנתונים טוב יותר. כל מפרסם בנישה שלך שרוצה לתת ערך רב יותר לקוראים שלהם לא יהסס לקשר לתוכן שלך.
 

# 4: השתמש בחקר המקרים בחוכמה

יש כמה טיפים לבניית קישורים שכמעט מבטיחים שתקבל קישורים נכנסים באיכות גבוהה. 
מה שלא יעזור לך רק ב-SEO, אלא גם להניע עסקים יותר בדרך שלך. 
מינוף תיאורי מקרה עבור קישורים נכנסים הוא טכניקה כזו שלעולם לא מצליחה להגיע לתוצאה כאשר היא מתבצעת נכון.
 
אם החברה שלך מפרסמת מחקרי מקרה באתר שלך, יש לך הזדמנות להשיג קישורים נכנסים באמצעותם. 
צרו קשר עם השותפים, הספקים או הלקוחות שלכם ושאלו אותם אם הם היו מעוניינים לעבוד יחד על מקרה שפרסמו באתר שלהם.
 
רוב הזמן חברות רוצות להראות לקהל / קוראים כיצד מוצר מסוים עזר להם לשפר את העסק. 
אם המוצר שלך עוזר להם לעשות הרבה יותר, אז הם ירצו לשתף אותו. 
כי זה גם מדגיש את היכולות שלהם כחברה. 
בתמורה תקבל קישור חזרה בעל ערך רב יותר.
 

# 5: מינוף אינפוגרפיקה לקישורים נוספים

כולם יודעים עד כמה יכול להיות בלוג אורחים יעיל בכל הקשור לבניית קישורים נכנסים רלוונטיים.
אבל האם ידעת שאפשר לקבל קישורים עוד יותר ממקורות מהימנים בעזרת אינפוגרפיקה?
 
הליבה של שתי הטכניקות הללו זהה: לגרום לאנשים לפרסם את התוכן שלך. 
אבל אינפוגרפיות לוקחות את בניית הקישורים שלך לרמה חדשה לגמרי.
 
הרבה פעמים תבחינו באתרים המפרסמים אינפוגרפיקה, אך הם לא ממש טורחים לתת קישור למקור. 
זה יכול להיות בגלל שהאינפוגרפיקה כשלעצמה נותנת קרדיט לך, היוצר. 
עם זאת, מה שאתה יכול לעשות הוא לגשת לכל אותם אתרים המפרסמים את האינפוגרפיקה שלך ולבקש מהם קישור אחורי.
כשאתה בעניין, אולי תרצה ליצור קשר עם אתרים שפרסמו אינפוגרפיות הדומות לשלך. בקש מהם לא לשתף רק את האינפוגרפיה שלך, אלא גם לקשר לאתר שלך.
 

# 6: צור מאמרים מבוססי רשימה באיכות גבוהה

אם היית מספיק זמן באינטרנט, אתה צריך כבר לדעת מה הכוח של רשימת נתונים או מאמרים מבוססי רשימה. הם ממש נמצאים בכל מקום, בעיקר בגלל שהם עובדים כל כך טוב מבחינת קבלת שיתופים, הערות וכן, קישורים נכנסים. 
מבין הטיפים הרבים לבניית קישורים, זה עשוי להיות המוערך ביותר.
 
מה שכדאי לך לכוון אליו הוא יצירת פוסטים עם רשימה מלאה של ערך קל לקריאה. 
עם כל פריט בודד בפוסט הרשימה שלך, הקהל שלך צריך לקבל משהו חדש ללמוד. 
מכיוון שכאשר הם רואים בהם ערך אמיתי, הם לא יהססו לקשר אליו.
 
להלן מספר דברים שתוכלו לעשות כדי לגרום לפוסט הרשימה שלכם להתבלט מהיתר:
 
עבוד על הכותרת שלך והפך אותה למרתקת.
כתוב הקדמה שממש מציגה את לקורא את הנושא.
ארגן את נקודות הרשימה בצורה הכי הגיונית שאפשר.
הסבירו כל נקודה בפירוט וודאו שהיא מועילה
הקל על סריקה וקריאה באמצעות פסקאות קטנות יותר.
החלק הטוב ביותר בפוסטים ברשימה הוא שהם יכולים להיות קלים ליצור בהשוואה לסוגים אחרים של מאמרים. אז וודא שאתה מבלה מספיק זמן ביצירת כזה.
 

מס ‘7: תן המלצות מקוריות

אם אתה מסתכל סביבך תגלה שהמלצות הן דבר נפוץ באופן מקוון, במיוחד בדפי נחיתה שמוכרים מוצרים / שירותים. 
שימוש בהמלצות לבניית קישורים הוא טיפ מוכח מבין עצות רבות לבניית קישורים שתוכלו ליישם. 
הסיבה שזה עובד היא מכיוון שזה תרחיש win-win.
 
אתה תגלה שעסקים מקוונים שמחים לקבל את המלצותיך ולפרסם אותה באתר שלהם. 
גם אם המוצר חדש, הם עשויים להציע לך עותק או דוגמא בחינם בתמורה לביקורת שלך. 
בניית קישורים נכנסים בעזרת המלצות היא טכניקה אמיתית שלגוגל אין כל בעיה איתה.
 
אם אתה מסכים לכך, בצע את הצעדים הבאים כדי להתחיל:
 
ערכו רשימה של כל הלקוחות שלכם וגם של המוצרים בהם אתם משתמשים כעת.
לאחר מכן ערוך רשימה של מוצרים שבהם השתמשת ותוכל לספק סקירה אם תינתן לך הזדמנות.
אם זה לקוח קיים, פנה אליו ושאל אם אתה יכול לשלוח את המלצתך.
אם אינך משתמש המוצר, בקש עותק / דוגמא לבדיקה.
לאחר שתקבל תשובה חיובית, שלח את המשוב שלך בכמה מילים וכולל את קישור האתר שלך.
הסיבה שזה עובד טוב יותר היא בגלל שאתה נותן משהו לפני שאתה שואל. וזה עושה את כל ההבדל.
 

# 8: השבת אזכורי מותג

האם אתה מוצא אתרים / בלוג שמזכירים אותך או את המותג שלך בלי לקשר אליך? זה קורה לעתים קרובות יותר ממה שאתה חושב. 
יכולות להיות סיבות רבות מדוע אינך מקבל את הקישור אליו הוא אמור. אבל בעיקר זה בגלל שהם לא עשו את הצעד הנוסף.
 
אחד מהטיפים הרבים הפשוטים אך היעילים לבניית קישורים הוא למצוא מקומות שבהם הוזכרו, ולבקש מהם לקשר אליכם.
 
כל אזכור של המותג הוא הזדמנות עבורך להשיג קישור חזרה רלוונטי ביותר. וזה גם קל יותר מכיוון שהם כבר מכירים אותך ואולי אפילו מחזיקים ממך בסטנדרט גבוה.
 
כך תוכלו לעשות זאת:
 
נסה למצוא אזכורים של מותג שאתה יכול באתרי מדיה חברתית כמו טוויטר.
בשלב הבא השתמש בכלים כמו BuzzSumo כדי להרחיק את החיפוש עוד יותר ולברר איפה דיברו על המותג שלך.
ערכו רשימה של כל האזכורים וסמנו את אלה שלא נתנו לכם את הזיכוי, כך שתוכלו להגיע ולבקש קישור.
 

# 9: תגובה אסטרטגית על פוסטים בבלוג

תגובות בלוג מנוצלות זה מכבר, כאשר ניתן להשתמש בהן באופן אסטרטגי ל:
 
קידום התוכן שלך
גיוון טקסט העוגן שלך
יצירת פרופיל קישור טבעי
הערות בלוגים יכולות להשתבש כאשר הן משמשות לביצוע דואר זבל ומילוי מילות מפתח בתקווה להשיג קישורים נכנסים לקידום אתרים. 
טכניקות דואר זבל כאלה (כמו זו שלמטה) אינן עובדות ולעולם לא יעבדו.
 
כדי לנצל את הערות הבלוג, עליכם לנקוט בגישה אסטרטגית יותר.
 
להלן שני שלבים:
 
שלב 1: מצא בלוגים רלוונטיים באיכות גבוהה
כשמדובר בבניית קישורים נכנסים, חשוב שתתמקד רק בבלוגים איכותיים בנישה שלך כך שהקישורים שלך יהיו רלוונטיים. 
למעשה, ייתכן שכבר יש לך רשימת בלוגים שאתה עוקב אחריה, ואלה טובים להתחלה.
אתה יכול גם לדפדף בטוויטר שלך כדי למצוא בלוגים נוספים שאפשר להגיב עליהם.
אם אף אחד מהדברים הנ”ל לא עובד עבורך, הצעד הברור ביותר הוא לחפש בלוגים בגוגל עם שאילתה כמו: “נושא נישה + בלוג”
 
שלב 2: קבל את התגובה שלך
 
חלפו הימים שבהם התגובות שלך פורסמו ללא אישור של בעל הבלוג. 
היום, רוב הבלוגים הטובים ישלחו את התגובה שלך לבדיקה. אז אם אינך מציין את הקישור שלך בדרך הנכונה, ייתכן שהתגובה שלך לא תאושר
 
הקפד להגיב בזהירות:
 
שדה שם: כאן אתה מזין את שמך ולא שום דבר אחר. התנגד לדחף להזין את שם החברה או המוצר שלך, אחרת זה יכול להיחשב כדואר זבל.
שדה דוא”ל: נסה לציין את כתובת הדוא”ל של החברה שלך כדי להראות מקורית יותר. אם לא, כתובת Gmail תעשה כן.
שדה אתר: השאר שדה זה ריק כדי להראות לבעלי הבלוג שאתה לא מנסה לספאם.
שדה תגובה: העלו תגובה שרלוונטית לקישור שלכם, חברו אותה לנקודה שהועלתה בפוסט הבלוג. ודא כי הערה זו מורכבת דיה ואינה רזה.
 
וודא שהפרסים שאתה מוסר הם רלוונטיים, אחרת הקהל שלך לא ימצא אותם מספיק מעניינים כדי להשתתף. תחרויות אלה יכולות גם לעזור לאתר שלך להיות ויראלי ולמשוך קישורים נוספים בדרך שלך. כל הרעיון שעומד מאחורי הפעלת תחרות הוא לעודד קישורים נכנסים נוספים ותנועה לאתר שלך.
 
טיפים לבניית קישורים שיהפכו אותך למקצוען
רשימה זו של טיפים לבניית קישורים אינה כוללת בהתחשב בעובדה שיש עדכונים חדשים ומתמידים מגוגל. עם זאת זה אמור להספיק בכדי להוביל אותך לדירוג במנועי החיפוש.
 
אם אתה זקוק לעזרה כלשהי בביצוע טכניקות אלה, יש לנו בדיוק את מומחי SEO לזה. 
בנוסף, אם יש לך טיפים נוספים לבניית קישורים שתרצה לשתף, נשמח לשמוע אותם! שחרר אותם בתגובות למטה.

כתיבת תגובה

הפוסט הבאRead more articles