Our Blog

מהו מחקר מילות מפתח ואיך עושים את זה? כל התשובות כאן.

מחקר מילות מפתח זהו אחד המניעים העיקריים לצמיחה אורגנית עבור העסק שלך, ולבעל עסק, זו צריכה להיות החלטה מהורהרת בתוכנית השיווק הדיגיטלית שלך.

בוא נראה כמה עובדות:

יותר מ 90% מתנועת האתר מגיעה ממנועי חיפוש.

יותר מ- 40% מתנועת הסחר האלקטרוני מגיעה מחיפושים אורגניים במנועים

75% מהמשתמשים לא יגללו מהעמוד הראשון של דף תוצאות מנועי חיפוש (SERP).

מחקר מילות מפתח צריך להיות חלק בלתי נפרד מתוכנית אופטימיזציית מנועי החיפוש שלך (SEO). 

קידום אתרים הוא תהליך אופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך לקבלת דירוג SERP טוב יותר. 

זוהי אסטרטגיה לטווח ארוך לשיפור יעיל של תנועה אורגנית לעסק שלך. 

שיפור הנראות שלך בגוגל מקל עליך על החיפוש ולא מפריע למאמצי השיווק הדיגיטליים שלך.

SEO עוקב אחר האלגוריתם של גוגל להגדרת שיטות עבודה מומלצות כדי לעזור לדפי האינטרנט שלך להשיג נראות.

זה תלוי באופן שבו אתה מעצב את האתר שלך ואת אמינות האתר שלך.

קידום אתרים אינו גישה אוניברסלית ותצטרך לקבוע אם היעדים שלך לפי הצורך.

האם אתה רוצה לייצר תנועה טהורה?

האם אתה רוצה למקסם את ההמרות?

 

האם אתה מנסה להשיג את הציון הגבוה ביותר ב- SERP?

אלה יקבעו את מחקר מילות המפתח אליו תוכלו למקד ואיך תוכלו לעצב את התוכן. 

אתה מנסה לאזן נפח עם תחרות. למרבה המזל כתבנו מאמרים רבים שיעזרו לכם להבין אסטרטגיות קידום אתרים. 

אפילו כתבנו על איך להישאר תחרותיים במשחק SEO.

אם אתה יודע ששיפור קידום אתרים באתר האינטרנט שלך הוא השלב הבא בתוכנית השיווק שלך ואתה רוצה לדון איך תוכל להשיג את יעדיך, אנא צור איתנו קשר.

עזרנו לאינספור חברות לדרג גבוה יותר ולהניע תנועה רבה יותר דרך שירותי SEO שלנו.

בסופו של דבר, התפקיד שלך הוא לייצר חומר איכותי המוסיף ערך למחקר המשתמשים באמצעות מילות המפתח הממוקדות. 

זו הסיבה שמחקר מילות מפתח הוא אחת הדרכים היעילות ביותר לשיפור אסטרטגיית ה- SEO שלך. זה יתורגם בסופו של דבר להכנסות של מחר.

מה ההשפעה של מחקר מילות מפתח על העסק שלי?

על ידי מיקוד מילים וביטויים ספציפיים בעת יצירת תוכן לאתר שלך, אתה יכול לקבל דירוג גבוה יותר עבור חיפושים אלה ב- SERP. 

הטמעתם בכתובות URL, כותרות ותוכן כתוב מספרת לאלגוריתם החיפוש של גוגל שהוא מנסה לספק מידע חשוב עבור קבוצה ספציפית של מילות מפתח. 

אתה יכול גם להציע עבורם באמצעות מערכת תשלום לפי לחיצה (PPC) של גוגל מודעות (לשעבר גוגל אדוורדס).

זה מאפשר לך למקד לדמוגרפיה ולמילות מפתח ספציפיות כדי להציג מודעות במודעת הבאנר של SERP.

מה נשיג ממחקר מילות מפתח?

זה ייתן לך סקירה כללית על השוק בכך שיעזור לך למצוא היכן הדרישה נמצאת.

איפה להתחיל …

עכשיו כשאתה יודע קצת יותר על מה אתה מקבל, בוא נתחיל לבדוק מה זה מחקר מילות מפתח ואיך לעשות את זה.

עליך להתחיל לחשוב מה אנשים יחפשו באתר שלך.

ישנם כלים לתכנון מילות מפתח, כמו אלה המסופקים על ידי גוגל, אבל זה תלוי בך לקבוע את ערכה של מילת מפתח.

האם אתה יוצר תוכן התואם את מילות המפתח שאתה מחפש?

האם התנועה הזו תוביל לרכישה?

האם אהיה גלוי על ידי מיקוד למילת מפתח זו?

כל אלה שאלות חשובות לשאול את עצמכם. להסתכל על המתחרים שלך זה גם לא רעיון רע.

אם חיפוש מכיל מודעות רבות בקטע מודעות SERP.

בשלב הבא עליכם לנתח את מילות המפתח שלכם בעזרת כלים כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל. 

זה יעזור לך להציע מילות מפתח קשורות אחרות, כמו גם לספק ניתוחים של נפח ומחיר לקליק. 

דרכים אחרות למצוא מילות מפתח כוללות:

עיין בקטע החיפושים הקשורים שאתה מבצע חיפוש במילת מפתח רחבה

התבונן ב”שאלות נפוצות “של גוגל בקטע ‘אנשים שואלים גם’.

אלה הם החיפושים שאנשים מסתעפים ממונח החיפוש שלך.

נסה לעשות סיעור מוחות לשאלות של לקוחות ולפתח מונחי חיפוש בעזרת אלה

בדוק את ההצעות של גוגל לפני שתשלים חיפוש.

עברו על דף ויקיפדיה בנושא. כותרות המשנה והקישורים הפנימיים שלהם עשויים לספק תובנה לגבי נישות רלוונטיות.

בדוק איך פורומים ספציפיים מחלקים נושאים.

המטרה שלך היא להבין את מסלול הצרכנים האופייני שמוביל בהכרח להמרה.

כלים אחרים לתכנון מילות מפתח יכולים לספק ערכים חשובים אפילו יותר כגון ציוני קושי במילות מפתח ופופולריות.

חשוב להבין מה יהיה קושי מילות המפתח שלך. 

מילות מפתח “זנב ארוך”

מילות מפתח יכולות להיות גם ביטויים. אנו מכנים מילות מפתח לזנב הארוך. 

סוגים אלה של חיפושים הם בעלי נפח נמוך יותר, אבל הם מהווים את רוב כל החיפושים באינטרנט.

מילות מפתח בעלות זנב ארוך נוטות להיות הרבה יותר ספציפיות ובאותה נקודה כאשר האדם מוכן להמיר.

המילה מכוניות יכולה להיות בגרסאות רבות של זנב ארוך כגון:

שטיפת מכוניות

איפה לתקן את המכונית שלי

סוכנויות רכבים יד 2 

זה צריך להיות איזון של נפח ורלוונטיות. 

מילות מפתח בעלות זנב ארוך יכולות לעבוד נגדך אם תשתדל יותר מדי לדרג עבור יותר מדי חיפושים בזנב ארוך עם נפח מינימלי. 

איך לייעל את אסטרטגיית מילות המפתח שלך

מיטוב רשימת מילות המפתח שלך יהיה חלק מתחזוקה שוטפת. 

זה צריך להיעשות בתדירות גבוהה מספיק כדי לייצר תוכן.

מודעות גוגל (לשעבר אדוורדס) מאפשרות לך להפעיל מסעות פרסום לדוגמא עם תנועת מבחן כדי לעקוב אחר הופעות ושיעורי המרות.

עם זאת, חשוב לבדוק את כל מילות המפתח שלך. נסה להקצות ערך לכל הופעה שהופכת למבקר שהופך להמרה. יש לזכור את שיעורי הקליקים ונסה לחשב את ההכנסות למשתמש / מבקר / לקוח.

הסיבה שהכוונה לדירוג ל’שמפו ‘תהיה קשה ופחות רווחית יותר מאשר אולי “שמפו שמן עץ התה האורגני”, נסה לשמור על מילות המפתח שלך ספציפיות עבורך.

מה למדוד

ניתוח הערכים של מילות המפתח שלך עשוי להיות קשה ככה  תגיע לתובנה הדרושה לך כדי לייעל את האסטרטגיה שלך.

באמצעות Google Analytics בלבד או מסוף החיפוש של גוגל, אתה יכול לעקוב אחר ערכי מפתח כגון מבקרים ייחודיים, הפעלות, צפיות בדפים.

עבור מילות מפתח שתרצה להמיר איתן, עקוב אחר דברים כמו שיעור יציאה מדף יציאה ומשך העמוד. אתה רוצה לבודד נישות עם שיעורי המרה גבוהים מעל כולם.

מודעות בגוגל ו- PPC

מילות מפתח משמשות גם במודעות גוגל עבור שירות תשלום לפי לחיצה (PPC).

באמצעות אותן מילות מפתח שתרצו לדרג עבורן, אתם מציעים עליהן במערכת PPC של גוגל.

זה יכניס את הדף שלך לקטע המודעות בחיפוש ולשלם רק עבור כל קליק.

זוהי מערכת נהדרת לעסקים מכיוון שתשלמו רק עבור קליקים מוצלחים שעוזרים להפוך אותה ידידותית לתקציב.

זוהי דרך מהירה להשקת קמפיינים לפרסום דיגיטלי.

אתה יכול לציין דמוגרפיה ומונחי חיפוש וכן את הסכום שאתה מוכן לשלם עבור קליק. 

גוגל יכולה להשתמש במיקוד חכם כדי לעזור לך להגיע ליעדים מסוימים. 

הם אפילו מפרטים את הדרכים בהן הם יכולים לעזור לעסק שלך להשיג את היעדים שלך.

חשבו על שכירת צוות מקצועי שיעזור לכם ליישם שירותי ניהול PPC. 

על ידי אופטימיזציה של מילות המפתח שלך, העסק שלך יכול לקבל מקום במודעות החיפוש של גוגל, מודעות שיווק מחדש של Google ואפילו להיות חלק מהבאנר של קניות בגוגל. 

לכל אחד מהם תיקי שימוש משלו שיכולים להתאים לעסק שלך.

צור קשר כדי לראות איך העסק שלך יכול להפיק תועלת מה- PPC של גוגל.

שילוב ב- SEO

מחקר מחקר מילות מפתח בהקשר של SEO הוא מתן בלוגים ומדיה חשובים הרלוונטיים לנושא. 

על ידי אספקת חומר אמין ואיכותי, תדרג גבוה יותר עבור החיפושים שאליהם אתה ממקד. 

זה לא שכר לזכות במערכת כמו PPC של Google Ads והיא מהווה יותר אסטרטגיה לטווח הארוך להיות סמכות בנישה שלך.

עם זאת, זו קצת אמנות למקד את מילות המפתח הנכונות בשווקים תחרותיים.

בסופו של יום אתה מנסה לעצב תוכן סביב מילות מפתח פופולריות או אפילו נישה בענף שלך. 

בין אם זה דרך בלוגים או דפי נחיתה של המוצר שלך, תפקידך לבנות סמכות בנושא. 

אתה צריך להיות מודע לצד הטכני של SEO בכל הקשור למילות המפתח שלך.

אנו עוזרים לעסקים בכל הגדלים לדרג גבוה יותר ולהפיק הרבה יותר מאתרי האינטרנט שלהם.

בסופו של יום המרחב השיווקי הדיגיטלי משתנה תמיד. כדי להיות למעלה אתה צריך להיות גמיש וסתגלני.

במיוחד כשמדובר במחקר בנושא מילות מפתח, אתה צריך להישאר ערני.

זה היסודות לבסיס האתר שלך ויחייב הערכה מחודשת קבועה. 

ניתן לבצע מחקר מילות מפתח בכל פעם שאתה מנסה להוסיף תוכן חדש או למלא נישה ספציפית. 

שפת החיפוש תשתנה כל הזמן ולכן חשוב להישאר מעודכן במגמות הענף.

אז אנחנו מקווים שעכשיו אתה מבין מהו מחקר מילות מפתח?

אם אתה לא חושב שאתה יכול לעמוד במשימה של יישום מחקר שוק מעמיק. 

זה בסדר! אנשים מתמחים בזה מכיוון שזה משהו שיכול להביא את הצמיחה העסקית לשלב הבא.

אם אתה חושב שאתה רוצה עזרה של צד שלישי בהטמעת שיטות SEO טובות יותר או בניהול קמפיין PPC, אל תהסס לפנות אלינו. 

המומחים שלנו ידריכו אותכם בפגישת ייעוץ חינם איך השירותים שלנו יכולים לעזור לספק צמיחה עקבית ואיכותית לעסק שלכם.

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!

הפוסט הבאRead more articles