Our Blog

למה כדאי לך להשקיע באתר מותאם אישית לעסק שלך?

תקצוב הוא מרכיב גדול בהגדלת החזר ה- ROI והרווחיות של החברה שלך, ולכן טבעי לרצות למצוא הזדמנויות להוזלת עלויות בכל מה שקשור לאסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק שלך. 

עם זאת, אם אתה מוצא את עצמך מחפש לצמצם עלויות בכל הנוגע לאתר שלך, עליך לחשוב מחדש על האסטרטגיה שלך ולהשקיע באתר מותאם אישית במקום זאת.

כן, אתר מותאם יכול להיות השקעה.

 

אבל אתה צריך להסתכל על זה כאל השקעה לטווח הארוך שיכולה להועיל לעסק שלך ולא כאל השקעה מיותרת.

 

אתר טוב יכול להגדיל את ההמרות המקוונות ולייצר לידים נוספים לעסק שלך, ועם יותר אנשים שמשתמשים באינטרנט כדי לבצע את הקניות והמחקר שלהם, אתר טוב הוא אינטגרלי לכל אסטרטגיית השיווק והעסק שלך.

עם זאת, שימוש רב יותר באינטרנט מגיעה יותר תחרות, מסיבה זו חשוב להשקיע באתר מותאם אישית לעסק שלך.

 

רושם ראשוני בלתי מנוצח

 

מכיוון שהאתר שלך הוא הבית המקוון של המותג שלך, ורוב האנשים יחפשו אותך באופן מקוון לפני שהם יבקרו אותך באופן אישי או יצרו איתך קשר, חשוב לוודא שאתה עושה רושם ראשוני טוב.

 

על פי HubSpot, כ-90% מהמשתמשים המקוונים יעזבו אתר אינטרנט אם יש לו עיצוב רע או חלש.

ברגע שמשתמשים אלה עוזבים את האתר שלך, הסיכוי שהם יחזרו קלוש.

אתר מותאם אישית זו הדרך מובטחת לעשות רושם ראשוני.

תוכל לשלב תמונות חזותיות מדהימות ומושכות עין ולשייך אותם עם אתר פונקציונלי לחלוטין ונוח לשימוש שידהים את הקהל שלך.

 

בעזרת תבנית או מבנה כללי, אתה מוגבל במה שאתה יכול לעשות כדי לשפר את החוויה הויזואלית.

 

ביטוי אינדיבידואליות במרחב מקוון עמוס

 

המותג שלך צריך לבלוט מהמתחרים שלך, אתה רוצה שגם שהאתר שלך יבלוט לעומת המתחרים.

בטח, אתה יכול לחסוך כסף באמצעות תבנית מקדימה, אך אתה תשתמש באותה תבנית שאלפי אתרים אחרים משתמשים בה.

אין מקוריות ויתרון יצירתי שגורם לאנשים לזכור את האתר שלך מתוך מיליוני האחרים באינטרנט.

אם אנשים לא זוכרים אותך, הם כנראה לא מתכוונים לבחור בך כאשר הם צריכים לרכוש את המוצר או השירות שלך.

אתר מותאם אישית משלב אלמנטים ייחודיים ומקוריים למותג שלך, ומעביר אותם בכל היבטי העיצוב והבנייה.

מהצבעים לגופנים, לפריסות, ויזואליות, הכל יהיה קוהרנטי.

בנוסף, מעצב אתרים שיוצר עבורך את אתר האינטרנט שלך ישקול את האלמנטים הספציפיים שהעסק שלך זקוק להם, ואף יכול לבנות עליהם כדי להפוך אותם יותר מותאמים לסגנון המיתוג שלך.

לדוגמה, מסעדות זקוקות לאפשרויות להזמנות ותפריטים מקוונים, ואילו אתרי מסחר אלקטרוני זקוקים לעגלות קניות טובות וגישה קלה לגלישה.

 

חווית משתמש בהתאמה אישית לעסק שלך ולקהל היעד שלך

בעולם השיווק הדיגיטלי חוויית המשתמש היא הדבר החשוב ביותר.

לא משנה כמה האתר שלך נראה מדהים, אם הוא לא מתפקד טוב, אתה לא תקבל את ההמרות האלה.

 

להלן כמה מהגורמים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על חוויית המשתמש שלך (ובסופו של דבר, על שיעור ההמרות שלך):

זמני טעינה: 93% מהאנשים יעזבו אתר אינטרנט אם הוא לא יטען מספיק מהר.

היענות לנייד: 74% מהאנשים אומרים שהם יחזרו לאתר אם הוא מגיב בנייד.

במילים אחרות, אם האתר שלך לא מותאם למובייל, אתה עלול לאבד נתח גדול של לידים פוטנציאליים או לקוחות לטווח ארוך.

ניווט קל: מבקרים צריכים להיות מסוגלים למצוא את מה שהם מחפשים באתר שלך בקלות. אם לא, הם יעזבו מהר מאוד.

פונקציונליות של עגלת קניות: באתרי מסחר אלקטרוני, עגלת הקניות שלך היא המקום בו אתה מבצע את כל המכירות שלך.

אם זה לא עובד עבור המשתמש, הוא יעזוב ויקנה במקום אחר.

כאשר אינך עובד עם אתר מותאם אישית, אין לך תמיד שליטה על גורמים אלה, ויכול להיות שאתה מפספס הרבה הזדמנויות לתנועה מוגברת ושמירת לקוחות.

 

מכסה את כל הבסיסים שלך

כשיש לך אתר מותאם אישית שנבנה על ידי מפתח אתרים מנוסה ומקצועי, אתה עובד עם מישהו שיודע את כל הפרטים הטכניים הנחוצים הדרושים לך כדי שהאתר שלך יתפקד ביעילות.

מפתחי אתרים מכירים את הענף מבפנים ומבחוץ, וראו מקרוב מה קורה כאשר מתעלמים מפריטים מסוימים.

בין הרבה דברים מרכזיים אחרים, הם יוודאו שהאתר שלך מגיב לנייד, תפריטים מותאמים לניווט, המדיה החברתית משתלבת כראוי, פונקציות עגלת הקניות עובדות, תוכן מוטמע כראוי ושקידום האתר האורגני ברמה גבוה.

כל אלה הם אלמנטים שניתן יהיה להתעלם מהם כשאתם עובדים עם תבנית או אתר בסיסי, אך עלולים לגרום לתוצאות מזיקות על מאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם.

יש לכם פרוייקט בדרך?

קבלו הצעת מחיר וייעוץ חינם, הקפה עלינו!

הפוסט הבאRead more articles